Aktuálně: Koronavirus a hoteliéři
INFORMACE, KTERÉ BY TI NEMĚLY UNIKNOUT
Novinky ze světa hoteliérů
TÉMA: KORONAVIRUS

Chceš vědět, jak se vyhnout dramatickému snižování ceny a jak si cenu dlouhodobě udržet? Podívej se na záznam webináře určeného pro hoteliéry zasažené krizí spojené s koronavirem.

Sleduj živá vysílání - obchod, marketing, restart po lockdownu a novinky každou středu
Chceš být v obraze a centru diskuzí ohledně aktuální situace hoteliérů? Nenech si utéct novinky a zjisti, jak na tom jsou ostatní. Přidej se do naší facebookové skupiny.
Chci čas od času a zdarma dostávat další inspiraci pro hoteliéry
Nespamujeme. Jednou za dva týdny ti pošleme novinku z našeho blogu a maximálně jednou do měsíce se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb. Zůstaň s námi a my ti slibujeme, že tvá osobní data u nás budou v bezpečí.
Stáhni si e-book
ZJISTI, JAK SE DOSTAT Z KORONAVIROVÉ KRIZE


Nastartuj prodej a marketing svého hotelu
A BUDUJ DLOUHODOBOU PROSPERITU
Strategie návratu a obnovení. Najet na strategii přežití teď nestačí. Podobné situace se opakují v několikaletých cyklech. Krize brzy pomine a vyhraje ten, kdo bude lépe připraven. Ve chvíli, kdy je silná ekonomika, hosté jezdí jeden za druhým a vy máte své jisté, se nikdo nestará o to, co bude, až hosté nebudou. Na to nikdy není nikdo z nás 100% připraven a vždy nás to zaskočí. Pojďme si tedy připravit krizový plán, kde vyčíslíme případné ztráty, budeme umět fungovat s málem a především budeme vědět, kdy a na co se zaměřit, kde investice utnout a kam je v krizi poslat, jaký marketing dělat a k jakým hostům se neotočit zády. Krize nekrize, jedno je jasné: nikdy nesmíš slevit ze své značky, cenové politiky a dlouhodobého cíle.


Strategie více přímých rezervací
ANEB (RE)/NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ
SPECIÁLNÍ COVID-19 EDICE
20 PRAKTICKÝCH TIPŮ, VIDEO A PRACOVNÍ SEŠIT
Oživení cestovního ruchu se děje pomalu! Jak přilákat hosty do tvého ubytovacího zařízení? Dokáže super levná nabídka kompenzovat výpadek zahraniční a konferenčního businessu? Dokáže super levná cena přivést tolik hostů, aby byly výsledky v poměru 1:1? Upřímně? Nízká cena při nízké poptávce nedokáže při 50% snížení ceny přivést o 50 % více klientů. Navíc, náklady budou stejné, resp. vyšší. Na to jsme přišli už v době ekonomické krize 2008 - 2009. Chceš vědět, jak se vyhnout dramatickému snižování ceny a jak si cenu dlouhodobě udržet? Investuj do koupě našeho e-booku, kde najdeš ověřené a hlavně fungující postupy.
Nástroje, bez kterých se neobejdeš

Získej více rezervací
PROFITROOM
Představujeme prémiový booking engine do každého hotelu, wellness nebo penzionu. Integruje Channel Manager a CRM s napojením na online nabídky s možností rezervovat přímo z e-mailu tvého klienta. Objednej si hned teď nezávaznou konzultaci zdarma.

Zjednoduš si práci s recenzemi
TRUSTYOU
Měj své recenze pod kontrolou a pracuj s nimi jednoduše a efektivně. Využij TrustYou jako svou vstupenku do světa profesionálního reputation managementu. Vyzkoušej si teď hned TrustYou zdarma a podívej se na data tvého hotelu za posledních 24 měsíců.
Webináře k tématu
ZJISTI, JAK SE DOSTAT Z KORONAVIROVÉ KRIZE
Kdo jsme
Pod značkou Pomáháme hoteiérům učíme ubytovatele dosahovat vyšších tržeb a mít více spokojených klientů. Rády ti představíme možnosti, jak na to.

Radka Telyčková
