Až do tohoto úterý mohli pouze „fanoušci“ napsat komentář nebo označit komentář „to se mi líbí“ na vaší stránce. Facebook nyní odstranil tuto povinnost a kdokoliv, fanoušek i nefanoušek, může jakýmkoliv způsobem projevit svou vůli či nevůli bez nutného „to se mi líbi“ konkrétní fan stránky.
Nutnost označit stránku „To se mi líbí“ je ta tam. Ti, kteří byli zaměřeni pouze na zvětšování své „fanouškovské“ základy, mají útrum!
Svět se zbláznil.. Co teď budeme dělat?
Tím, že Facebook odstranil tuto podmínku, otevřel fan stránky pro všechny uživatele. Pro náš business to znamená, že získáme větší možnost zaujmout obecenstvo. Lidé mohou komentovat kdykoliv a cokoliv se jim líbí. Na druhou stranu, nejsou-li vašimi fanoušky, těžko je můžete pravidelně upozorňovat, co je u vás nového, když váš nový příspěvek nebude zobrazen v „Nejnovější příspěvky“ nebo v „Hlavní příspěvky“ na jejich zdi.
Dobré je, že stále platí možnost zvýhodnit fanoušky vaší fan stránky ke speciálním promo nabídkám. Např. Nabídka „2 noci za cenu 1“ nebo „4 chodové menu za cenu 3 chodového“. Kreativitě se meze nekladou.
Co nového nás čeká?
Na Facebooku končí hra s čísly. A pro nás to znamená, že musíme naše potencionální fanoušky opravdu zaujmout. A když říkám opravdu, tak opravdu.
Pro nás, jako pro správce Fan stránky to znamená:
Teď se ukáže…
Dobrá zpráva je, že nyní se ukáže, jak je kdo schopen vést skutečnou komunikaci s našimi fanoušky i nefanoušky. Spousta z nás byla zaměřena na sbírání „duší fanoušků“, teď však všechny marketingové experty a experty na sociální sítě čeká další kus pořádné práce. Rozproudit komunikaci!
A co si o tom myslíte vy? Využijte prostor pro komentáře pod článkem 🙂