Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Novinky z branže > V Česku skoro nejlíp, roboti na ústupu a hotelnictví na vrcholu

Všude dobře, v ČR (skoro) nejlíp V České republice je dobře, a není to jen naše domněnka, ale i průzkumy potvrzený fakt. Jedním z žebříčků,...

Celý článek

Novinky z branže > Booking.com s pokutou, InterContinental s novým majitelem a kosmické hotely realitou

Booking.com s pokutou Gigant na poli rezervačních portálů Booking.com dostal od úřadu pro ochranu hospodářské soutěže pokutu 8,3 milionu korun. Booking podle...

Celý článek

Všechno, co potřebujete vědět o roku 2019

Taky se už nemůžete dočkat, jaký bude ten letošní rok? Bude pro vás lepší, úspěšnější, klidnější? Abyste se na něj mohli...

Celý článek

Novinky z branže > Hackeři útočí, obsluha na skok a Alcron bez Radisson Blu

Hackeři útočí Hotelová společnost Starwood Hotels & Resorts nedávno přiznala, že osobní údaje až půl milionu hostů jejich hotelové značky...

Celý článek

Zelené hotely nové generace

Aktivity podporující ochranu životního prostředí jsou v hotelu již několik let na denním pořádku. V čase, kdy ale čím dál častěji slýcháme hororové...

Celý článek

Jak vyzrát na správu distribučních kanálů

Často některé z nás napadají myšlenky, že OTAs (online travel agents) jsou v první řadě vašimi úhlavními nepřáteli, ve skutečnosti jsou ale...

Celý článek

Novinky z branže > Menu na šest hodin, co pod stromeček a kuchyň na kolečkách

Menu na šest hodin Jestli už nevíte, jaké složení menu ve své restauraci nabízet či jak svou nabídku obohatit, nechte se...

Celý článek

Novinky z branže > Pozor na dobrou pověst, pokuta za home sharing a Best Travel Ad 2018

Pozor na dobrou pověst O tom, jak rychle si můžete zničit dobrou pověst, by mohl povídat majitel pražské kavárny Café Café....

Celý článek

Jak na věrnost zákazníků

Budování pevné základny věrných a vracejících se hotelových hostů patří k jednomu z nejdůležitějších kroků na cestě za skutečným úspěchem. Nemusíme vám říkat, jak rozmazlení...

Celý článek

Spokojenost hosta: Hrajte to na emoce!

Zavřete oči a zkuste si sami představit, kdy jste byli naposledy vy sami naprosto spokojení se zážitkem, který jste měli v hotelu...

Celý článek