Pomáháme hoteliérům | Hotelový marketing, revenue management a optimalizace tržeb
MENU
  • Domů
  • Služby
    • NOVINKY! Kurzy a webináře
    • Audit hotelu
    • Online reputace
    • Revenue management
  • Nástroje
    • Když chceš více rezervací (Profitroom)
    • Když chceš spokojenější hosty (TrustYou)
  • Kurzy
    • NOVINKA: Rozpočet hotelu s lehkostí
    • PRÉMIOVÝ PROGRAM Úspěšný hotel
    • Kalkulace minimální prodejní ceny – Online kurz
    • Studuj vlastním tempem (SELF-STUDY PROGRAMY)
    • NOVÉ TERMÍNY: Kurzy a webináře
    • 📚Vstup do knihovny
  • Eshop
  • Ke stažení
    • > STÁHNI ZDARMA
    • Dárkové hotelové poukázky
    • Recenze hotelů
    • Příběh zákazníka Lindner Hotels
    • Ebook Strategie přímých rezervací
    • Ebook Nastartuj prodej hotelu
    • Případové studie
    • > Přihlásit se do KNIHOVNY
  • O RADCE
  • Blog
  • Kontakt

Novinky z branže > Věčné boje s OTAs, Airbnb s novou kampaní a sílící pozice Google reviews

24.3. 2018Klára Krasula1751x

Airbnb zbrojí proti OTAs

OTAs mají, zdá se, v boji s hotely nového protivníka – Airbnb. Tato společnost se pustila do provokace OTAs hned tím, že oznámila záměr otevřít svou platformu sdíleného ubytování také pro hotely. Svůj postoj se rozhodla potvrdit také reklamní kampaní, kde upozorňuje na množství peněz, které hotely ztrácí v podobě provizí placených právě OTAs za jejich zprostředkování ubytování. Samotné hotely se čím dál více pouštějí do podpory přímých rezervací přes své vlastní weby, což se samozřejmě OTAs nelíbí. Airbnb v nové kampani žádá hotely, aby zvážily Airbnb jako nového partnera v boji se závislostí na OTAs. Provize Airbnb by se totiž měla pohybovat mezi 3 a 5 %.

Že byste rádi web Airbnb přidali mezi své prodejní kanály, ale už teď máte plné ruce práce s nastavováním cen? Profitroom nabízí propojení channel managera přímo s Airbnb, takže vám všechna ta těžká práce odpadne. Ozvěte se nám a my vás na Airbnb rádi napojíme.

 

 

Zákazníci OTAs zůstávají v hotelu déle

Navzdory snahám hotelů bojovat proti vysokým provizím, které si za zprostředkování ubytování účtují online travel agencies, studie OTA Premium společností Expedia a Oxford Economics potvrdila jejich výsostné postavení. Podle jejích údajů totiž cestující rezervující přes zprostředkovatelské weby zůstávají v hotelu déle a utratí během svého pobytu více peněz než ti rezervující přes jiné kanály, a to nehledě na to, zda jde o skupinu business či leisure. Podle studie využívá služeb OTAs 21 % cestujících, v hotelu zůstávají o 8 % déle a utratí o 18 % více.

 

Google reviews získávají na síle

Podle zprávy Global Hotel Reputation Benchmark Report připravené společností Revinate se počet hotelových recenzí Googlu v roce 2017 více než zdvojnásobil. Cestující odeslali v roce 2017 o 27 % recenzí více než v roce 2016, na čemž má právě Google velkou zásluhu. Společnost při zpracování zprávy zanalyzovala na 132 milionů online hodnocení z více než 138 tisíc ubytovacích zařízení ve 200 státech. Více než tři čtvrtiny recenzí přitom pochází z těchto čtyřech zdrojů: Booking.com, Google, TripAdvisor a Facebook. Zatímco Booking.com se stále nachází na špičce shromažďovatelů recenzí, je nenápadně následována Googlem, který v posledních měsících získává na síle.

 

Vesmírný hotel už není utopie

Podle údajů webu ihned.cz se společnost Bigelow Space Operations v čele s americkým miliardářem Robertem Bigelowem chystá do roku 2021 zprovoznit vesmírný hotel ve dvou nafukovacích modulech, které se chystá vyslat na oběžnou dráhu Země. Bigelow chce pobyt na vesmírné stanici pronajímat zemím nebo korporacím, které zde chtějí provádět výzkum. Dveře zde samozřejmě budou otevřené také vesmírným turistům. Moduly mohou pojmout až šest lidí, do vesmíru doputují složené a až na oběžné dráze se nafouknou. Cenu za pobyt odhaduje Bigelow na deset milionů amerických dolarů. Pokud bude mít tato stanice úspěch, bude v budoucnu následována novou, která by mohla nabídnout až 2,5krát více prostoru.

 

https://youtu.be/aa83Zib1tW4

 

Klára Krasula
Podobné články
ChatGPT, AI a hoteliéři: Je to něco pro nás?

Měli jste někdy pocit, že by váš copywriting potřeboval oživit? Hledáte způsoby,…

Novinky z branže > Nová éra cestujících, overtourism i za koronaviru a Airbnb čeká zotavení

Airbnb čeká zotavení Americká část uživatelů platformy sdíleného ubytování Airbnb dostala letos…

Novinky z branže > Praha bez příjmu, nová generace hostů a hurá na pláž

Že pomoct si musíme sami, to už jsme vám říkali před pár…

  • Hledat
  • Nejčtenější článek
    • RevPAR - spočítejte si, jak váš hotel vydělává. 18. 4. 2022
  • Nejnovější článek
    • Jak začít odpovídat na recenze za svůj hotel na HolidayCheck a TripAdvisor 11. 4. 2025
  • Kategorie článků
    • Aktuálně
    • Blog Posts (in ENGLISH)
    • Koronavirus
    • Marketing pro hotely
    • Nejnovější příspěvky
    • Novinky z branže
    • Online recenze
    • Online Reputace
    • Podcast Úspěšný hotel
    • Recenze hotelu & spokojenost hostů
    • Revenue management & cenová politika
    • Rezervace & rezervační systémy
    • Rezervační portály
    • Více přímých rezervací
  • https://pomahamehotelierum.cz/wp-content/uploads/2023/02/Reels-Video.mp4

Pomáháme hoteliérům s.r.o.
U Mrázovky 2661/23
Praha 150 00
IČ 29047161
DIČ CZ29047161

Ing. Radka Telyčková

+420 604 402 585

Nejnovější článek

Jak začít odpovídat na recenze za svůj hotel na HolidayCheck a TripAdvisor

Celý článek

Nejčtenější článek

RevPAR - spočítejte si, jak váš hotel vydělává.

Celý článek

Důležité odkazy

Ochrana osobních údajů

Kalendář akcí

Momentálně nejsou k dispozici žádné akce.

Facebook

TRUSTYOU
DOTCOMHOTEL
GDPR PRO HOTELY

Vytvořeno s velkým nadšením a láskou pro všechny hoteliéry @ Pomáháme hoteliérům s.r.o. 
© Copyright by Pomáháme hoteliérům | All rights reserved

Tato stránka používá cookies

Na stránkách používáme soubory cookies. Některé jsou nezbytné pro fungování stránek, jiné nám umožňují poskytnout vám lepší zkušenost při návštěvě našich stránek nebo zobrazování reklamy, pomáhají nám analyzovat návštěvnost a stránky zlepšovat. Více informací

Nastavení cookiesOdmítnout všePřijmout vše
Souhlas s používáním cookies

Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve vašem počítači a pomáhají nám k lepší uživatelské zkušenosti na našich stránkách. Cookies používáme k personalizaci obsahu stránek a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a k analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookie, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme vaše svolení. Budeme vděční, když nám ho poskytnete a pomůžete nám tak, naše stránky a služby zlepšovat. Svůj souhlas s používáním cookies na našem webu můžete samozřejmě kdykoliv změnit nebo odvolat. Více informací

Jednotlivé souhlasy
Nezbytné - aby stránky fungovaly, jak mají.
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit webové stránky použitelnými tím, že umožňují základní funkce, jako je navigace na stránce a přístup k zabezpečeným oblastem webové stránky. Bez těchto souborů cookie nemůže web správně fungovat.
Preferenční - abychom si pamatovali vaše preference.
Preferenční cookies umožňují, aby si stránka pamatovala informace, které upravují, jak se stránka chová nebo vypadá. Např. vaše přihlášení, obsah košíku, zemi, ze které stránku navštěvujete.
Statistické - abychom věděli, co na webu děláte a co zlepšit.
Statistické cookies pomáhají provozovateli stránek pochopit, jak návštěvníci stránek stránku používají, aby mohl stránky optimalizovat a nabídnout jim lepší zkušenost. Veškerá data se sbírají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.
Marketingové - abychom vám ukazovali pouze relevantní reklamu.
Marketingové cookies se používají ke sledování pohybu návštěvníků napříč webovými stránkami s cílem zobrazovat jim pouze takovou reklamu, která je pro daného člověka relevantní a užitečná. Veškerá data se sbírají a používají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.
Uložit nastavení
Odmítnout všePřijmout vše