Placená reklama na FB, Google a SKLIK aneb jak to dělat efektivně

Tento příběh se opakuje stále. Ne rok, ale roky. Ne dva, ale tři, čtyři, deset. Od roku 2010 to „mám na talíři stále“. Stále je to téma, která nás všechny zaměstnává – tebe jako hoteliéra a mě jako konzultanta. A co vlastně jde? O to, jak tvořit poptávku, jak dělat reklamu, jak přilákat další klienty, jak o sobě dát vědět. Máš to určitě stejně a je jedno, kde se tvé ubytovací zařízení, tvůj úžasný hotel nebo penzion nachází. Každý rok „řešíš“ to samé. Touha po přímých rezervacích je rok od roku silnější.

Cítíš, že se ztrácíš ve stínu velkých rezervačních portálů. Ale když přemýšlíš o použití sociálních médií pro propagaci svého hotelu, cítíš trochu nejistotu. Je to možná úplně nová, neprobádaná oblast. Možná už jsi to zkoušel/a, ale výsledek se jaksi nedostavil. Nebo se dostavuje v jiném rozsahu, než si přeješ.

Je naprosto normální, že se vzhledem k nedostatku znalostí a předchozích zkušeností se sociálními sítěmi obáváš udělat chybu, která by tě stále více než provize na portálech. Jenže když vidíš, jak to někteří zvládají a jak díky sociálním sítím prosperují, chceš to TAKÉ!

A kdo by nechtěl, že?

Změnit se to může 11.6.2024 – a jak?

Společně s Tomášem ti přineseme nové školení – zbrusu nově sestavené, které jsme pro Tebe připravili. Nazvali jsme ho „TVORBA POPTÁVKY ANEB ZÍSKEJ VÍCE KLIENTŮ DÍKY REKLAMĚ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH, GOOGLE a SKLIKU„.

Přesně tohle potřebuji!

Podíváme na tyto oblasti s cílem umět si připravit reklamu, správně ji nastavit a vyhodnotit. A celkově se pohybovat na sociálních sítích s daleko větší lehkostí.

Tomáš se marketingu hotelů a ubytovacích zařízení, sociálním sítím a reklamě nejen na FB věnuje od roku 2018. A pozor, předtím pracoval 3 roky pro portál typu „slevomat“, takže všechno, co každý den řešíš, zažil na vlastní kůži. Nyní pomáhá s marketingem, tvorbou poptávky hotelů v České republice. Několikrát navštívil i má školení strategie přímých rezervací a revenue managementu. Protože věděl, že reklama samotná to nespasí a je potřeba to spojit.

Mě osobně se vždy Tomášův přístup k marketingu hotelů moc líbil. Někteří moji klienti se stali jeho klienty. A jsem ráda, že jsou v dobrých rukách.

Takže… zkraťme to, okay?

Opět to bude rychlovka – prodejní stránka nebude – musí stačit příspěvek! Ulov si úžasnou cenu!

Máš dvě možnosti

1️⃣ školení v rozsahu 6 hodin + následná skupinová konzultace ve formě otázek a odpovědí (termín najdeš, jakmile rozklikneš tento odkaz). Nestihneš-li školení živě, budeš mít záznam k dispozici.

Chci školení!

NEBO 

2️⃣ školení viz bod 1 PLUS luxusní možnost vstoupit do programu Úspěšný hotel. Vstup do programu získáš ihned a budeš jeho součástí až do 30.6.2024!

Detaily najdeš zde a čím dříve se přidáš, tím více času budeš mít na to si mě a Tomáše užít nejen na školení, ale také na skupinových konzultacích v rámci programu a budeš mít přístup ke všem materiálům od rozpočtu hotelu s lehkostí, po kalkulaci min. prodejní ceny, GA4 pro hotely nebo strategie přímých rezervací, pro dynamickou cenotvorbu a revenue management. Jejda… je toho docela dost :D, takže neváhej a rezervuj.

Chci školení spolu s členstvím!

Moc se na Tebe a na toto školení těším!

Radka a Tomáš

P.S. Nový díl podcastu Úspěšný hotel na téma HOUSEKEEPING se skvělou Jarkou Vyskočilovou. Na konci rozhovoru najdeš od nás obou super dárek. Přeji ti příjemný poslech.