Hotovo! Vítáme tě ve vzdělávacím programu pro hoteliéry.

PŘEČTI SI UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE K ZAKOUPENÉMU MODULU:

EBOOK: Strategie více přímých rezervací aneb re-(na)startuj svůj prodej

ebook více přímých rezervací

Ihned po uhrazení faktury získáš do emailu všechny potřebné informace, odkazy na bonusové materiály.

Zakoupením ebooku jsi souhlasil se Všeobecnými obchodními podmínkami. Materiál podléhá duševní vlastnictví. Bez našeho souhlasu nemohou být dále šířeny. Jakékoliv zneužití je trestné. 

Obchodní a marketingové triky a tipy pro každého hoteliéra

BLOG POMÁHÁME HOTELIÉRŮM

Kdo z vás už nějakou dobu kamarádí s Googlem a podílí se na jeho metasearch vyhledávání, ví,…
Celý článek
Vhodné pro rodiny s dětmi. Tohle magické sousloví svítí u řady pobytových nabídek na serverech…
Celý článek
rok 2021
Nový rok 2021 se zřejmě ani po roce čekání nebude vyvíjet směrem, v jaký všichni, a…
Celý článek
Naučit hosty rezervovat napřímo není aktivita na jeden den. Jde o soustavnou činnost, která si…
Celý článek

Vyber si z našich dalších e-booků

online recenze hotelů ebook

Recenze jsou marketing 21. století

ZAMĚŘ SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE (A NEJEN TEN) TĚ ZA TO BUDE MILOVAT!

Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro byznys. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem. Seznam se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály.

gdpr pro hotely

GDPR pro hotely

GDPR A EMAIL MARKETING PRO HOTELIÉRY VE ZKRATCE

 

Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžeš klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce pro každého hoteliéra může přiletět do tvého e-mailu teď hned.

hotelový poukaz

Hotelové poukazy

POBYTOVÉ POUKAZY PRAKTICKY

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě
samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.