WORKSHOP PRO VŠECHNA UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ

JAK MAXIMALIZOVAT TRŽBY Z UBYTOVÁNÍ aneb dynamická cenotvorba a více (nejen přímých) rezervací jako nástroj pro zlepšení obchodních výsledků 

S RADKOU TELYČKOVOU

KARLOVY VARY 27.6.2019

Chcete více (nejen přímých) rezervací?
Chcete prodávat online (často komplikované) pobytové balíčky?
Chcete uplatnit zásady revenue managementu a dynamické cenotvorby i ve svém lázeňském hotelu?
Chcete vidět, jak to dělají jiné hotely a jak jsou úspěšné?
Chcete si to umět spočítat? 

PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN?

Pracuješ v hotelu nebo penzionu? Nebo vlastníš ubytovací zařízení? Rozhoduješ o tom, jak budete prodávat pobytové balíčky a za jakou cenu? Pracuješ s booking engine nebo channel managerem na denní bázi? Chceš používat dynamickou cenu, ale máš pocit, že to nejde? Víš, že příprava nabídek pro klienti ti zabírá hodně času a chceš vše zjednodušit?

CO SE DOZVÍŠ NOVÉHO?

Seznámíš se s tím, jak uplatňovat dynamickou cenotvorbu a jak ji uplatnit ve svém lázeňském ubytovacím zařízení. Představím Ti osvědčené strategie a taktiky, jak mít více (nejen přímých) rezervací. Zaměříme se na to, jak prodávat online na vlastních stránkách komplikované pobytové balíčky. Ukážu ti, jak se více přímých rezervací promítne do obchodních výsledků Tvého ubytovacího zařízení.

CO SI ODNESEŠ?

Případové studie a praktické ukázky, jak to dělají jiný a jak můžeš i Ty. Kromě spousty nových informací také dostaneš excelovou tabulku, kterou můžeš začít ihned používat. Naučíš se, co můžeš udělat proto, aby se zvýšit Tvůj prodej pobytových balíčků. Naučíš se si vše spočítat. Seznámíš se s dynamickou cenou, kterou můžeš ihned po workshopu začít používat a více vydělávat.

 Cílem workshopu je ukázat si, že bez dynamické cenotvorby se už žádný hoteliér (ani ten provozující ubytovací zařízení v lázních) neobejde. Povíme si, jak to udělat, abyste měli více (nejen přímých) rezervací.  Seznámíte se s tím, jak pracovat s dynamickou cenou nejen v lázeňství. A jak efektivně prodávat přes vlastní webové stránky komplikované pobytové balíčky.

školení-revenue-management

SEZNAMTE SE S RADKOU


Jsem duší revenue manager a hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech mě naučila, že jakýkoliv hotel může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.  S revenue managementem pracuji každý den a naprosto chápu, že je někdy náročné zavést jeho uplatnění do provozu hotelu. Nejvíc mě baví, když můžu a dokážu konkrétnímu hotelu či penzionu pomoci. Když se nám v krátkém čase podaří zapracovat změny, které vedou k lepšímu obratu a vyšší ziskovosti hotelu. Někdy jsou změny opravdu rozsáhlé, někdy jen kosmetické. Motto naší firmy Pomáháme hoteliérům zní: "Naučíme vás, jak dosáhnout vyšších tržeb. Výstižně to popisuje moje nadšení pro obchod, marketing a revenue management hotelů.

 

RADČINY DALŠÍ PROJEKTY

  

Tento workshop Tě nasměruje a hlavně pořádně nakopne! Ukáže Ti, že i ubytovací zařízení v lázeňské městě žijící z prodeje balíčků může prodávat pobyty online a že jejich prodej není nic složitého. 

PŘIHLASTE SE IHNED. MAX. POČET OSOB PRO KONÁNÍ ŠKOLENÍ JE 20 OSOB. 

Místo setkání: KARLOVY VARY, konkrétní místo bude včas oznámeno.

0
Přesně tolik se nás už přihlásilo.

Rezervujte si své místo nyní. PRO KLIENTY PROFITROOM A TRUSTYOU máme speciální cenu! PŘIHLASTE SE IHNED! Od šéfa / šéfky si to dáte schválit později. 

 

Cena workshopu obsahuje - JEDEN INTENZIVNÍ DEN nabitý novými informacemi, celodenní jednoduché občerstvení. Materiály ke školení a Radčinu 100 % pozornost zaměřenou na obchodní a marketingové potřeby vašeho ubytovacího zařízení. 

 

 

SPOKOJENOST NAŠICH KLIENTŮ JE PRO NÁS KLÍČOVÁ

Milá Radko, moc Vám děkuji za celé školení Revenue managementu, za mnoho užitečných informací i Váš profesionální a energický přístup. Školení pro mě bylo velice přínosné. I když jsem měla občas během těch dvou dnů pocit, že je nových informací až dost, musím s radostí konstatovat, že za dalších pár dní si vše sedlo, myšlenky se utřídily a nyní je mi celý koncept jasný. Vše do sebe zapadlo. Kromě konkrétních informací a rad spatřuji ještě jeden důležitý přínos celého školení. Tím je příležitost se na chvíli oprostit od každodenní rutinní práce, zastavit se a zamyslet koncepčně a strategicky do budoucnosti.

Julie ŘíhováEvent and sales manager, Zámek Ratměřice

Děkuji za velmi profesionálně odvedené školení. Bylo to nejenom obsáhlé, ale především poutavé, což ještě zdůraznila přátelská a uvolněná atmosféra v celém sále. Ačkoliv jsme určité zásady revenue managementu již uplatňovali, bylo velmi poučné zjistit i jiný pohled a další možnosti z praxe jiných hotelů. Specifika lázeňských hotelů oproti city nebo business hotelům jsou sice významná, ale základní matematika a pravidla se nemění.

Jan ŽižkaDirector, Hotel Olympic Palace Karlovy Vary

V hotelnictví a lázeňství se pohybuji již více než 20 let a za tu dobu jsem se mohl účastnit mnoha seminářů, školení a konferencí i na mezinárodní úrovni. Školení absolvované pod vedením Radky Telyčkové, odborné, praktické a přínosné informace v těchto dvou pracovně nabitých dvou dnech a nadstandardní osobní přístup, profesionalita a angažovanost Radky ke každému z více jak 20 účastníků – to vše pro mne bylo nezapomenutelné. Výsledky školení uplatní v praxi zcela jistě každý a všem mohu toto zážitkové školení s Radkou jen doporučit!

Bc. Milan Průchaředitel Boutique & Spa hotelu Tři lilie Františkovy Lázně

Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení je velice inspirativní. Informace předává zábavnou formu, kdy se nikdo z účastníků školení rozhodně nenudí.

Viliam Sivek, Jr. Výkonný ředitel, SIVEK HOTELS

Školenia s Radkou Telyčkovou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme jej profesionálny, ľudský a individuálny prístup k množstvám otázok, ktoré jej bolo možné položiť počas celej doby, ktorú strávila v našom hoteli. Školenia pod jej vedením sú významným prínosom pre hotel.

Mgr. Soňa RusnákováFOM, Hotel & Spa Resort Kaskady

Školení a workshopy jsou vždy na velmi profesionální úrovni, stejně jako vybráni řečníci. Teoretické znalosti předávají formou praktických příkladů a zajímavých modelových situací. Atmosféra je přátelská a uvolněná. Akce organizované Radkou a jejím týmem všem hoteliérům jednoznačně doporučuji.

Tamara KleinResidence Moser Karlovy Vary

Pomáháme hoteliérům

SMART HERO s.r.o.
U Mrázovky 2661/23
150 00 Praha 5
IČO: 29047161
DIČ: CZ29047161

Tel: +420 604 402 585
Napište nám

PROJEKT VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

MÍSTO A TERMÍN KONÁNÍ

ČESKÁ REPUBLIKA

 KARLOVY VARY

Konkrétní místo bude včas oznámeno

 27.6.2019
9.00 - 15.00 hodin
pomahame-hotelierum-vzdelavani-konzultace-pro-hotely-penziony