Reference

NAŠI SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

"Radko, spolupracovaly jsme spolu na spouštění on-line rezervací pro náš penzion. Vzhledem k tomu, že jsme svůj rezervační systém už měli, potřebovali jsme oba skloubit a to se s Vaší pomocí a podporou povedlo. Byla jste pro mne a nejen Vy i paní Jarka, člověk, který mne velmi podporoval a hodně moc pomohl. Věřím, že spolupráce se mnou nebyla zrovna jednoduchá. Bála jsem se této novinky, Vy jste mne neustále povzbuzovala, že budeme určitě spokojeni a dnes musím říct, že to úsilí, nejen moje, ale hlavně Vaše, stálo za tu dřinu."
Penzion OvečkaGabriela Nezbedová I Vedoucí penzionu Ovečka
"Všechny tyhle konzultantské firmy s hezkými anglickými názvy považuji za „obchodníky s teplou vodou“. Mají skvělou prezentaci, naslibují hory doly a výsledek žádný. S pochybnými konzultanty mám jenom špatné zkušenosti už ze své starší firmy. Nicméně vzhledem k tehdejší neutěšené situaci našeho hotelu a přesvědčovacím schopnostem ředitelky hotelu jsem nakonec se spoluprací s firmou "Pomáháme hoteliérům" souhlasil. Paní Alenová mě však mile překvapila a ještě více mě pak překvapily výsledky hospodaření hotelu. Nadále nedůvěřuji konzultantským a poradenským firmám, zjistil jsem ale, že existují i výjimky."
Hotel České ŽlebyIng. Josef Průcha I Majitel hotelu
„Ešte počas aktívneho pôsobenia Radky Telyčkovej na pozícii Revenue Managera som mal možnosť vyskúšať si jej vedomosti, schopnosti a know-how v oblasti Revenue & Channel Managementu. Audit, následný návrh na nastavenie zmien procesov na obchodnom oddelení, postcontrolling dodržiavania novo nastavených procesov - všetko prebehlo na vysoko profesionálnej úrovni a s požadovaným efektom, ktorý bol výsledkom práce Radky Telyčkovej. Od tohto momentu si s vážnosťou uvedomujem silu Pomáháme Hoteliérům a pravidelne sa zúčastňujem konferencií dotcomhotel, ktoré neustále sledujú a prinášajú formou veľmi zaujímavých speakrov nové trendy v oblasti e-marketingu, Revenue Managementu, Channel Managementu. Dotcomhotel konferencia je pre mňa výborná príležitosť spoznať profesionálov, diskutovať s profesionálmi a ostať medzi prvými.“
Hotel BratislavaIng. Robert Ďurica I General manager
"Kdykoliv se obrátím na dámy z Pomáháme Hoteliérům, vždy se mi dostane profesionální rady, která je pro mě velkou pomocí při porovnávání různých produktů na trhu s technologiemi pro hotel. Velmi mi pomohly při výběru programu pro rate shopping i reputation management. Neocenitelné jsou nejen jejich zkušenosti, ale také rozhled a kontakty. V roce 2015 jsem měla možnost zúčastnit se DotComHotel conference, kterou rozhodně považuji za top event týkající se oboru revenue managementu a e-commerce technologií a těším se na další ročník. S programem TrustYou jsem celkově velmi spokojena, oceňuji rychlé reakce i pružnost customer supportu stejně jako neustálý vývoj a upgrady jednotlivých funkcí systému. Oproti jiným systémům považuji za výhodu možnost zobrazovat celkové hodnocení ze všech sledovaných kanálů na vlastních webových stránkách."
Hotel Clement PragueTereza Vydrová I Resident Manager
"Moc Vám děkuji za celé školení Revenue managementu, za mnoho užitečných informací i Váš profesionální a energický přístup. Školení pro mě bylo velice přínosné. I když jsem měla občas během těch dvou dnů pocit, že je nových informací až dost, musím s radostí konstatovat, že za dalších pár dní si vše sedlo, myšlenky se utřídily a nyní je mi celý koncept jasný. Vše do sebe zapadlo. Kromě konkrétních informací a rad spatřuji ještě jeden důležitý přínos celého školení. Tím je příležitost se na chvíli oprostit od každodenní rutinní práce, zastavit se a zamyslet koncepčně a strategicky do budoucnosti."
Zámek RatměřiceJulie Říhová
Online kurz a MasterClass bylo super a v pravý čas. Jsme začínají hotel Online školení bylo prospěšné, nemusel jsem vymýšlet, co už někdo vymyslel. Naučil jsem se, jak stanovit všechny hodnoty a parametry. Důležité pro mě bylo pochopení, jaké hodnoty sledovat, abychom mohli dopředu dobře plánovat ekonomiku hotelu a abychom byli ziskoví. Radka má vysoký energetický náboj a správný tah na branku. Dokáže věci vysvětlit tak, abych člověk pochopil a hlavně vysvětlí, proč.
Ranch 13, SlovenskoPeter Dobeš
Revenue politiku uplatňujeme již několik let, spoustu věcí, o kterých jsme si na webináři říkali, už dávno děláme a nebyly pro mne novinkou, přesto jsem se spoustu jiných dozvěděla. MasterClass mi ukázal na co dalšího si mám dát pozor, co vše si hlídat, jak segmentovat jinak, tak aby to dávalo větší smysl. Jsem nadšená! Moc se těším na to, až se za půl roku, za rok, podívám kam jsme se díky novým změnám posunuli. "AHA" momentů jsem zažila během kurzu několik... Za mě velký dík a 👍. Skvělé jsou i následné couchingy, ne vždy si "všechno v hlavě sedne" 🥺 a pak je potřeba to probrat ještě jednou.
Hotel České ŽlebyDagmar Šubová
"Školenia s Radkou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme jej profesionálny, ľudský a individuálny prístup k množstvám otázok, Školenia pod jej vedením sú významným prínosom pre hotel."
Hotel Kaskády Sliač, SlovenskoKatarína Malová a tým
"Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení je velice inspirativní. Představte si pod tím zábavnou formu, kdy se nikdo z účastníků nenudí ;-)"
Sivek HotelsViliam Sivek, jr.
"Mně osobně se školení moc líbilo. Oceňuji, že bylo vše cíleno na praxi spojenou s dynamickou cenotvorbou a aktivitami, které správný revenue management vyžaduje. I přesto, že jsem většinu věcí znala a aplikovala již dříve, tak jsem si ze školení odnesla spoustu zajimavých rad a přístupů, které se v praxi budu snažit aplikovat. Velmi přínosný pro měl byl nový pohled na segmentaci klientely, kterou jsem dříve rozlišovala jinak. Jsem také ráda za cenné podněty a zkušenosti ostatních hoteliérů, kteří se školení účastnili. "
Hotel Casa MarcelloVendula Gajová