profitroom

E-návody Profitroom

WEBINÁŘE A VIDEONÁVODY PROFITROOM

Webináře

S prvním jarním měsícem přišla i skvělá novinka! Doba jde dopředu a my se snažíme být vám a vašim ubytovacím zařízením na blízku, proto jsme se rozhodli pořádat online webináře. 

Utekl Vám některý z našich webinářů? Nezoufejte! Připravili jsme pro vás videa z našich webinářů, která si nyní můžete zkouknout nebo osvěžit danou oblast, která vás zajímá.

livestream na Facebooku

Přidejte se do naší facebookové skupiny a sledujte live vysílání na aktuální téma. Těšíme se na vás!

Kdo pro vás připravuje webináře?

Romana Hellmayerová

Profitroom Success Manager

Kristýna Indrová

Profitroom Success Manager

1. Rychlá akce: Přizpůsob platební a storno podmínky současné situaci!

  • Webinář, ve kterém si připomeneme, jak upravovat nebo vytvářet nové platební a storno podmínky krok za krokem.

2. I když máte zavřeno, prodávejte VLASTNÍ dárkové poukazy!

  • Stále tápete, jak připravit dárkový poukaz? V tomto videu si připomeneme, jaké jsou podmínky pro prodej dárkových poukazů a jak na jejich tvorbu.

3. Připravte se na obnovenou poptávku aneb tvorba cenových plánů a pobytových balíčků

  • Už máte spuštěný Booking Engine, ale ještě nemáte všechny cenové plány či balíčky připravené? Zde je videonávod jak na to. Naučíte se jak fungují jednotlivé druhy nabídek, tedy Rate plan, Package, Promo-code offer a Corporate offer.

4. Podpořte prodej skrytými slevami & promo kódy

  • Naučte se připravit slevy typu Fixed discount, First minute, Last minute, The longer - the cheaper a správně využívat možnosti slevových a promo kódů jako Discount code.

5. Nastavte si doplňkové služby - revize služeb, které v rámci doplňkových služeb zvyšují revenue

  • Prodej doplňkových služeb hosty nenápadně vybízí, aby u Vás utratili vyšší částku. Doplňkové služby neboli extrasy můžete odlišit na základě kategorie pokoje či připravených cenových plánů a pobytových balíčků. Jako bonus Vás naučíme, jak pracovat s funkcí “charged”.

6. Možnosti otevírání a zavírání prodeje přes Channel Manager + jak na restrikce

  • Channel Manager pracuje za Vás, je však třeba jej umět správně ovládat. V tomto webináři si připomeneme jak na otevírání a zavírání prodeje a nastavení restrikcí. Všechny úkony můžete činit hromadně ve všech napojených kanálech, nebo třeba jen vybrat konkrétní cenový plán, kde si přejete změnu učinit.

7. Funkce Planner & Rate levels

  • Funkce “Planner” vám umožňuje nastavení limitů maximálního počtu pokojů k prodeji v rámci preferovaného prodejního portálu a neposílat tak totožnou dostupnost všude. Pro správu cen můžete také využít funkce “Rate levels”, kde najdete přehledný kalendář na 365 dní dopředu. V rámci tohoto kalendáře si snadno předdefinujete jednotlivé cenové úrovně dle názvu a barvy. Z jednoho místa překlikáváte mezi úrovněmi podle toho, jak se mění vaše obsazenost či jaká je sezóna.

8. Správa rezervací

  • Připomeňte si jak pracovat se sekcí “Reservations”. Jak zrušit nebo upravit rezervaci? Jak znovu odeslat potvrzení rezervace hostovi? Jak se podívat na platební kartu hosta? Odpověď na všechny tyto dotazy a mnohé další najdete v připraveném videonávodu.

9. Reports & Analysis

  • Pokud něco nemůžeme měřit, nemůžeme to ani řídit. Hoteliér by měl chtít řídit své výsledky a pomocí změřených dat připravit tu nejlepší možnou strategii. V tomto videu si ukážeme, jak Profitroom Suite v měření dat pomáhá a jaké statistiky máte k dispozici.

10. Neruš pobyt - proměň jej za voucher!

  • Nyní Vám Profitroom Suite umožňuje rezervaci z Booking Engine manuálně zrušit a ve stejný okamžik ji automaticky proměnit ve voucher. Funkcionalita může být využita v případě telefonických či e-mailových požadavků na zrušení rezervace. Pamatujte, že změnu je zatím možné provést pouze z vaší strany.

11. Vzájemné propojení TrustYou a Profitroom

  • Integrace TrustYou a Profitroom je pro Vás nově připravená! Používáte TrustYou a sbíráte recenze z nejrůznějších kanálů? Nyní můžete pomocí integrace nastavit zasílání po-odjezdových automatizovaných dotazníků všem hostům, jejichž rezervace přišla prostřednictvím Profitroom Booking Engine nebo Profitroom Channel Manager.

12. Maximalizujte svůj prodej s Profitroom CRM

  • CRM (Customer Relationship Management) je dalším Profitroom produktem, který pomáhá hoteliérům zvyšovat hodnotu rezervací a zároveň snižovat náklady na jejich získání. CRM pomůže nejen s odesláním pobytové nabídky s přímým odkazem do rezervačního systému, ale taktéž v rámci marketingu (newslettery a hromadné e-mailové kampaně). Tyto aktivity budete mít hotové během pár minut a CRM za Vás navíc pohlídá dodržování GDPR a sbírání marketingových souhlasů. To vše a mnohé další shlédnete v naší video ukázce!

E-booky ke stažení

e-book a bonusové materiály

Strategie více přímých rezervací

ANEB (RE)/NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ

Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu něco změnit. Společně vyřešíme nízkou prodejní cenu, poradíme jak dosáhnout vyšší osazenosti a ukážeme ti efektivní cestu k vyšším tržbám.

online recenze hotelů ebook

Recenze jsou marketing 21. století

ZAMĚŘ SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE (A NEJEN TEN) TĚ ZA TO BUDE MILOVAT!

Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro byznys. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem. Seznam se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály.

gdpr pro hotely

GDPR pro hotely

GDPR A EMAIL MARKETING PRO HOTELIÉRY VE ZKRATCE

 

Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžeš klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce pro každého hoteliéra může přiletět do tvého e-mailu teď hned.

hotelový poukaz

Hotelové poukazy

POBYTOVÉ POUKAZY PRAKTICKY

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě
samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže. 

Více přímých rezervací