E-book STRATEGIE PŘÍMÝCH REZERVACÍ
E-BOOK PRO GENERÁLNÍ (RE)START TVÉHO PRODEJE A MARKETINGU. ZÍSKEJ VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ.
Budoucnost je ve tvých rukách. Teď je potřeba konat.
NAŠE KONCENTROVANÉ KNOW-HOW NA MÍRU PRO TVÉ UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ
Hotelnictví si prochází krizí a oživení cestovního ruchu je během na dlouhou trať. Přesto existuje cesta, jak můžeš i v těchto těžkých dobách přilákat nové hosty. Klíč spočívá ve správném nastavení cenotvorby v kombinaci se strategií přímých rezervací. Že nevíš, jak začít? Přihlas se do online kurzu, dopřej si program MasterClass, nebo si přečti ebook našlapaný praktickými fakty.
Ano, LOCKDOWN je pro nás nová životní situace. A otevírat po jeho skončení je to jako začínat od nuly. Strategie přímých rezervací a správné nastartování cenové politiky znamená pro každého hoteliéra nezávislost na portálech, optimální prodejní cenu vs. obsazenost, více věrných klientů a podporu vlastní značky. To je ten nejlepší recept na lepší zítřky. Pojď do toho s námi.
- Jsi možná ten, kdo byl doposud "živ" převážně z OTA businessu. Nebo jsi ten, kdo provozuje už léta ubytovací zařízení a i ty jsi závislý na OTA. Máš chuť to změnit.
- Jsi ten, který chce vyšší poměr přímých rezervací. Chceš podpořit ekonomiku svého zařízení tím, že dbáš na výši provize, kterou vyplácíš za zprostředkování.
- Možná jsi ten, který nyní bilancuje mezi "děsím se toho, co bude" a "jak si nezničit značku". A zároveň je ti nad slunce jasné, že musíš vydělat na náklady.
- Jsi ten, kdo chápe, že dumpingové ceny jsou cesta do pekla a touto cestou se dát nechceš.
TENTO EBOOK JE BESTSELLER A VE TVÉ DIGITÁLNÍ KNIHOVNĚ NESMÍ CHYBĚT
Nejnovější zkušenosti hoteliérů s tímto ebookem
Nadupaný e-book
STRATEGIE VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ, ANEB NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ
Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti konkrétní taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu to změnit. Cena za získání klienta nesmí být příliš vysoká, jinak „má dáti - dal” ekonomika nemusí dobře vycházet.
Zkombinovali jsme všechny naše zkušenosti za posledních 20 let - oblast revenue management, cenové politiky, demand managementu a marketingu - praktické dovednosti ze školení, know-how desítek konferencí a úspěchy naší poradenské činnosti. Vznikl tento e-book a také navazující vzdělávací program. Mají ambiciózní cíl: naučit tě vydělat za 9 měsíců na celý rok. Ano, takový cíl je reálný! Naši klienti jsou toho důkazem.
CO SE DOZVÍTE V E-BOOKU?
- Jak zvýšit tržby hotelu pomocí přímých rezervací a zvyšování spokojenosti hostů
- Jak přimět hosty, aby rezervovali napřímo
- Proč hosté využívají OTA´s
- Jak zařídit, aby hosté odjížděli spokojení a dali ti skvělou recenzi?
- Proč jsou recenze tak důležité?
- Autentické výpovědi hostů, které vám otevřou oči
- Jak má vypadat hotelový web, který prodává
- Jaký web je atraktivní pro hosty?
- Dozvíš se o online rezervačních systémech
DALŠÍ INFORMACE K E-BOOKU:
- Ihned po platbě získáš ebook a všechny bonusové materiály do emailuEbook obsahuje 20 praktických tipů a má více než 45 stran.
- Pracovní sešitTvůj praktický průvodce s dalšími otázkami, které ti pomohou každý tip více rozpracovat a uplatnit v praxi.
- Spokojený zákazník > vyšší poptávka > vyšší tržbaBonusový tip je ebook věnovaný spokojenosti klientů, jak ji sdílet a maximalizovat své šance na více přímých rezervací.
- Video Jak vybrat správný online rezervační systémBonusové video pro všechny hoteliéry, kteří stojí před rozhodnutím, jak vybrat svůj systém. Ať už ho vybíráš poprvé nebo měníš.
Toto vše za pouhých
79 € nebo 1975 Kč vč. DPH
Reference
CO O EBOOKU A ONLINE PROGRAMU ŘÍKAJÍ OSTATNÍ
Kdo pro tebe e-book napsal?
JSEM RADKA TELYČKOVÁ
ŽIJI HOTELNICTVÍM . Jsem Revenue Managerka & specialistka na obchod a marketing ubytovacích zařízení. Rozumím hotelovým technologiím a pomáhám hoteliérům dosáhnout vyšší tržeb. Hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech, ale také v Praze a zahraničí mě naučila, že jakýkoliv hotel či penzion může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.
Specializuji se na lepší výsledky ubytovacích zařízení. Používám k tomu hotelové technologie - prodejní technologie od Profitroom a nástroj na řízení online reputace od TrustYou. Naučím vás aplikovat zásady dynamické cenotvorby a revenue managementu. Chci, abyste měli více (nejen přímých) rezervací a aby ekonomika vašeho ubytovacího zařízení byla lepší a lepší.
Jsem spolumajitelkou firmy Pomáháme hoteliérům. Ráda přednáším na konferencích, sdílím své zkušenosti s ostatními formou různých vzdělávacích programů.
Radka Telyčková
Objednej si k e-booku i kurz
NEVÁHEJ A VYBER SI JEDEN Z NABÍZENÝCH PROGRAMŮ
E - BOOK
Strategie více přímých rezervací s pracovním sešitem a bonusovými materiály
ONLINE KURZ
Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby z ubytování
ONLINE MASTERCLASS