Dělíme se o své zkušenosti z praxe
STÁHNI SI NÁŠ VYLADĚNÝ E-BOOK
STUDNICE CENNÝCH NÁPADŮ A FUNGUJÍCÍCH POSTUPŮ. KE STAŽENÍ TADY A TEĎ.
Nastartuj prodej a marketing svého hotelu
A BUDUJ DLOUHODOBOU PROSPERITU
Strategie návratu a obnovení. Najet na strategii přežití teď nestačí. Podobné situace se opakují v několikaletých cyklech. Krize brzy pomine a vyhraje ten, kdo bude lépe připraven. Ve chvíli, kdy je silná ekonomika, hosté jezdí jeden za druhým a vy máte své jisté, se nikdo nestará o to, co bude, až hosté nebudou. Na to není nikdo 100% připraven a vždy nás to zaskočí.
Pojďme si tedy připravit krizový plán, kde vyčíslíme případné ztráty, budeme umět fungovat s málem a především budeme vědět, kdy a na co se zaměřit, kde investice utnout a kam je v krizi poslat, jaký marketing dělat a k jakým hostům se neotočit zády. Krize nekrize, jedno je jasné: nikdy nesmíš slevit ze své značky, cenové politiky a dlouhodobého cíle.