Pobyty s dětmi

STÁHNI SI E-BOOK & WEBINÁŘ 

Každý lázeňský hotel, rodinný nebo wellness hotel nebo resort, penzion či jakékoliv jiné ubytovací zařízení, které zaměřuje svou pozornost na pobyty rodin s dětmi, ví, že připravit cenovou nabídku či vytvořit pobytový balíček a zohlednit veškeré požadavky na přenocování nám chvilku zabere. Chceme-li k tomu uplatňovat zásady revenue managementu a využít principy dynamické ceny, už nám z toho jde hlava kolem. A co teprve hostovi!

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.

Další e-booky ke stažení

gdpr pro hotely

GDPR pro hotely

GDPR A EMAIL MARKETING PRO HOTELIÉRY VE ZKRATCE

 

Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžeš klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce pro každého hoteliéra může přiletět do tvého e-mailu teď hned.

e-book a bonusové materiály

Strategie více přímých rezervací

ANEB (RE)/NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ

Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu něco změnit. Společně vyřešíme nízkou prodejní cenu, poradíme jak dosáhnout vyšší osazenosti a ukážeme ti efektivní cestu k vyšším tržbám.

online recenze hotelů ebook

Recenze jsou marketing 21. století

ZAMĚŘ SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE (A NEJEN TEN) TĚ ZA TO BUDE MILOVAT!

Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro byznys. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem. Seznam se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály.

Autorky e-booků

Jsme autorky a realizátorky e-booků a případových studií, které pomáhají hoteliérům k vyšší tržbám a spokojenějším klientům. Obchod, marketing, revenue management a reputační management hotelu jsou naše vášeň.

Radka Telyčková

How To Increase Revenue Advisor & Coach

Jarka Alenová

Hotel Revenue & Reputation Expert