Dělíme se o své zkušenosti z praxe
STÁHNI SI NAŠE VYLADĚNÉ E-BOOKY
STUDNICE CENNÝCH NÁPADŮ A FUNGUJÍCÍCH POSTUPŮ. KE STAŽENÍ TADY A TEĎ.
Nastartuj prodej a marketing svého hotelu
A BUDUJ DLOUHODOBOU PROSPERITU
Strategie návratu a obnovení. Najet na strategii přežití teď nestačí. Podobné situace se opakují v několikaletých cyklech. Krize brzy pomine a vyhraje ten, kdo bude lépe připraven. Ve chvíli, kdy je silná ekonomika, hosté jezdí jeden za druhým a vy máte své jisté, se nikdo nestará o to, co bude, až hosté nebudou. Na to není nikdo 100% připraven a vždy nás to zaskočí. Pojďme si tedy připravit krizový plán, kde vyčíslíme případné ztráty, budeme umět fungovat s málem a především budeme vědět, kdy a na co se zaměřit, kde investice utnout a kam je v krizi poslat, jaký marketing dělat a k jakým hostům se neotočit zády. Krize nekrize, jedno je jasné: nikdy nesmíš slevit ze své značky, cenové politiky a dlouhodobého cíle.
Naše nejstahovanější e-booky
Nejnovější případová studie z roku 2021
JAK JSME ZVÝŠILI HOTELU TRŽBY O 51%
Po spuštění rezervačního systému od Profitroom se hotelu z případové studie meziročně zvyšuje počet přímých rezervací v průměru o 41 %, čímž došlo ke zvýšení tržeb o 51%. Hotel i nadále pokračuje ve strategii zvýšení počtu přímých rezervací, kterou jsme doporučili. S tím jde ruku v ruce zvyšování tržeb pomocí nástrojů Profitroom. Už během prvních několika dní jsme zaznamenali téměř 30% nárůst online rezervací přes vlastní hotelové webové stránky (v porovnání s rokem 2015). Na konci roku 2016 se hotel umístil na trivago.cz v TOP 10 v České republice ve 3* kategorii a stejný úspěch zopakoval i v následujících letech. Chceš vědět podrobnosti? Stáhni si celou případovou studii.
Recenze jsou marketing 21.století
ZAMĚŘTE SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE - A NE JEN TEN - VÁS ZA TO BUDE MILOVAT!
Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro jakýkoliv druh byznysu. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem, jako je tomu v současné době. Seznámit se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály. Detaily jako vždy najdeš v našem e-booku, který získáš po zadání údajů přímo do svého e-mailu.
Chci čas od času a zdarma dostávat další inspiraci
pro hoteliéry
Nespamujeme. Jednou za dva týdny ti pošleme novinku z našeho blogu a maximálně jednou do měsíce se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb. Zůstaň s námi a my ti slibujeme, že tvá osobní data u nás budou v bezpečí.
Naše e-booky
Místní poplatek z pobytu
E-BOOK ZDARMA
Praktický průvodce pro každého provozovatele a majitele ubytovacího zařízení v ČR a SR. Platí to i pro airbnb podnikatele. Info o tom, kdy a jak poplatky účtujeme, jak je to s daněmi. Jak to zobrazovat na faktuře a spousta dalšího.
NOVINKA - červenec 2023
Případová studie
PŘÍBĚH HOTELU BANKOV NA SLOVENSKU
Zvýšení online přímých rezervací v Hotelu Bankov na Slovensku o 39 % mezi roky 2020 a 2021 (ano, běheme covidu). V roce 2019 a první rok používání booking engine přinesl hotelu o 64 % přímých rezervací více. Průměrná cena se i během covid-19 (2020-2021) zvýšila o více jak 18 %. Jak jsme toho dosáhli? Stáhni si naši studii zdarma a inspiruj se. I Tvůj hotel či penzion může lépe vydělávat.
Jak vybrat online rezervační systém
ZÍSKEJTE MAXIMUM Z PŘÍMÉHO PRODEJE
Získej maximum z přímého prodeje na vlastních webových stránkách. Všichni si moc dobře uvědomujeme, že hotelový online rezervační systém (tzn. booking engine) potřebujeme a jeho přítomnost na našich webových stránkách je otázka života a smrti. Všichni totiž chceme mít více rezervací, více přímých rezervací. Inspiruj se v našem e-booku a vyber si ten správný systém. E-book je ke stažení zdarma.
Online recenze prakticky
5 KPI´S ZALOŽENÝCH NA RECENZÍCH HOSTŮ
Měření úspěchu a spokojenosti... Oříšek? Hotel či penzion může ke svým obchodním rozhodnutím používat spoustu ukazatelů – RevPAR, ADR či obsazenost. Abyste však zabodovali, nestačí se soustředit pouze na ně. Sepsali jsme několik neprávem opomíjených KPIs (key performance indicators neboli klíčových ukazatelů výkonnosti) založených na tom, jak host vnímá Tvoje ubytovací zařízení. E-book připraven ve spolupráci s TrustYou.
Dárkové poukázky
JAKO NÁSTROJ PRO VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ
Hotelové dárkové poukazy neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech.
Důvěra hostů zvyšuje tržby
ANEB JAK BÝT SVĚTOVÝ BEZ SVĚTOVÉ ZNAČKY
Jako nezávislý hotel se nemůžeš spoléhat na zvučné jméno nebo řetězec. Můžeš se spolehnout pouze na sebe a na své publikum. Je proto nesmírně důležité znát dobře od začátku do konce, krok za krokem, celou cestu, kterou tvůj host urazí, a uvědomit si, jak ho na té cestě můžeš doprovodit. Měl(a) bys věnovat pozornost každé příležitosti, která se naskytne, ať už ti její význam připadá jakkoliv malý. Více také na trustyou.cz.
Jak odpovídat na negativní recenze
E-BOOK ZDARMA
Trápí vás špatné hodnocení vašeho hotelu? Nevíte si rady s tím, jak na danou recenzi zareagovat? Jen tak si něco nenecháte líbit a nejradši byste hostovi řekli pěkně od plic, co si o jeho recenzi myslíte? Protože nejste jediní, dali jsme hlavy dohromady a připravily pro vás tento e-book, kde se dozvíte vše o online reputaci, jak správně reagovat na negativní a pozitivní recenze a nezavařit si ještě více.
Praktický průvodce pro každého ubytovatelte v ČR a SR. O tom, co to je, jak to účtovat. Jak je to s daněmi a spousty dalšího.
GDPR pro hotely
BEZ MARKETINGOVÉHO SOUHLASU NENÍ MARKETING
Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr e-mailových adres? Kdy můžeš klientovu e-mailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Jak získat souhlas k marketingovým účelům?
Konečně poctivý a praktický průvodce pro každého hoteliéra!
Hotelové trendy
OBCHOD, MARKETING A REVENUE MANAGEMENT
Pamatuješ, jak moc se v loňském roce mluvilo o přímých rezervacích? Jak jsme tě nabádali k větší samostatnosti a menší závislosti na OTAs? Určitě tedy cítíš, že je vlastně prima prodat si ty nejkrásnější pokoje sám a nespoléhat se na zprostředkovatele. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.
E-book připraven ve spolupráci s Profitroom Booking Engine, Channel Manager a CRM.
Přehled oblíbených portálů
E-BOOK ZDARMA
Stáhni si ebook a podívej se na to, jaké jsou v Česku a na Slovensku oblíbené online portály.
Příběh zákazníka
SPOLEČNOST LINDNER HOTELS
Společnost Lindner Hotels si dala za cíl integrovat platformu ORM TrustYou do již fungující NextGuest CRM, aby tak zlepšila operační procesy, zvýšila odezvu na recenze zaslané zákazníkům a zapracovala jejich výsledky do segmentace zákazníků v rámci CRM, což by jim umožnilo podrobnější personalizaci komunikace se zákazníkem. Dopadlo to skvěle! Přečti si, jak toho dosáhli.
Přidej se k nám
SLEDUJ NEJNOVĚJŠÍ INFORMACE I LIVESTREAMY PRO VŠECHNY HOTELIÉRY
Klub hoteliérů online
EXKLUZIVNÍ FACEBOOKOVÝ KLUB
Prémiový program, ve kterém budeme navzájem sdílet všechny aktuální informace z praxe. Přihlas se a staň se součástí naší komunity. Dáme ti vědět, jakmile bude program připraven.
Nenech si ujít naše webináře
FACEBOOKOVÁ SKUPINA PRO HOTELIÉRY
Specializovaná skupina, ve které se scházíme každou středu v 10:00 hodin. Společně sdílíme své zkušenosti a učíme se, jak dosahovat vyšších tržeb a získávat více spokojených klientů.
Tvá osobní data jsou u nás pod zámkem
UPOZORNĚNÍ: Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u nás v bezpečí. My v Pomáháme hoteliérům s. r. o. je budeme na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka STÁHNOUT E-BOOK vyjadřujete
svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších našich newsletterů, které se budou týkat souvisejícího tématu konkrétního e-booku. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.