Dělíme se o své zkušenosti z praxe

STÁHNI SI NAŠE VYLADĚNÉ E-BOOKY

STUDNICE CENNÝCH NÁPADŮ A FUNGUJÍCÍCH POSTUPŮ. KE STAŽENÍ TADY A TEĎ.

Nastartuj prodej a marketing svého hotelu

A BUDUJ DLOUHODOBOU PROSPERITU

Strategie návratu a obnovení. Najet na strategii přežití teď nestačí. Podobné situace se opakují v několikaletých cyklech. Krize brzy pomine a vyhraje ten, kdo bude lépe připraven. Ve chvíli, kdy je silná ekonomika, hosté jezdí jeden za druhým a vy máte své jisté, se nikdo nestará o to, co bude, až hosté nebudou. Na to není nikdo 100% připraven a vždy nás to zaskočí. Pojďme si tedy připravit krizový plán, kde vyčíslíme případné ztráty, budeme umět fungovat s málem a především budeme vědět, kdy a na co se zaměřit, kde investice utnout a kam je v krizi poslat, jaký marketing dělat a k jakým hostům se neotočit zády. Krize nekrize, jedno je jasné: nikdy nesmíš slevit ze své značky, cenové politiky a dlouhodobého cíle.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.

Naše nejstahovanější e-booky

profitroom případová studie

Nejnovější případová studie z roku 2021

JAK JSME ZVÝŠILI HOTELU TRŽBY O 51%

Po spuštění rezervačního systému od Profitroom se hotelu z případové studie meziročně zvyšuje počet přímých rezervací v průměru o 41 %, čímž došlo ke zvýšení tržeb o 51%. Hotel i nadále pokračuje ve strategii zvýšení počtu přímých rezervací, kterou jsme doporučili. S tím jde ruku v ruce zvyšování tržeb pomocí nástrojů Profitroom. Už během prvních několika dní jsme zaznamenali téměř 30% nárůst online rezervací přes vlastní hotelové webové stránky (v porovnání s rokem 2015). Na konci roku 2016 se hotel umístil na trivago.cz v TOP 10 v České  republice ve 3* kategorii a stejný úspěch zopakoval i v následujících letech. Chceš vědět podrobnosti? Stáhni si celou případovou studii.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.

Recenze jsou marketing 21.století

ZAMĚŘTE SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE - A NE JEN TEN - VÁS ZA TO BUDE MILOVAT!

Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro jakýkoliv druh byznysu. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem, jako je tomu v současné době. Seznámit se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály. Detaily jako vždy najdeš v našem e-booku, který získáš po zadání údajů přímo do svého e-mailu.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.

Chci čas od času a zdarma dostávat další inspiraci

pro hoteliéry

Nespamujeme. Jednou za dva týdny ti pošleme novinku z našeho blogu a maximálně jednou do měsíce se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb. Zůstaň s námi a my ti slibujeme, že tvá osobní data u nás budou v bezpečí.

1x14 dní Ti pošleme novinky z našeho blogu a maximálně 1x měsíčně se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb od Pomáháme hoteliérům s.r.o. V každém e-mailu se můžeš odhlásit. Seznam se s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víš, jak Tvoje data chráníme. Najdete je ZDE >>

Naše e-booky

Místní poplatek z pobytu / Daň z ubytovania
PRO UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ

Místní poplatek z pobytu

E-BOOK ZDARMA

Praktický průvodce pro každého provozovatele a majitele ubytovacího zařízení v ČR a SR. Platí to i pro airbnb podnikatele. Info o tom, kdy a jak poplatky účtujeme, jak je to s daněmi. Jak to zobrazovat na faktuře a spousta dalšího. 

NOVINKA - červenec 2023

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
O 64 % více přímých rezervací
HOTEL BANKOV

Případová studie

PŘÍBĚH HOTELU BANKOV NA SLOVENSKU

Zvýšení online přímých rezervací v Hotelu Bankov na Slovensku o 39 % mezi roky 2020 a 2021 (ano, běheme covidu). V roce 2019 a první rok používání booking engine přinesl hotelu o 64 % přímých rezervací více. Průměrná cena se i během covid-19 (2020-2021) zvýšila o více jak 18 %. Jak jsme toho dosáhli? Stáhni si naši studii zdarma a inspiruj se. I Tvůj hotel či penzion může lépe vydělávat.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Jak vybrat správný online rezervační systém
PRO HOTELY

Jak vybrat online rezervační systém

ZÍSKEJTE MAXIMUM Z PŘÍMÉHO PRODEJE

Získej maximum z přímého prodeje na vlastních webových stránkách. Všichni si moc dobře uvědomujeme, že hotelový online rezervační systém (tzn. booking engine) potřebujeme a jeho přítomnost na našich webových stránkách je otázka života a smrti. Všichni totiž chceme mít více rezervací, více přímých rezervací. Inspiruj se v našem e-booku a vyber si ten správný systém. E-book je ke stažení zdarma. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Online recenze prakticky
5 KPI´S ZALOŽENÝCH NA RECENZÍCH HOSTŮ

Online recenze prakticky

5 KPI´S ZALOŽENÝCH NA RECENZÍCH HOSTŮ

Měření úspěchu a spokojenosti... Oříšek? Hotel či penzion může ke svým obchodním rozhodnutím používat spoustu ukazatelů – RevPAR, ADR či obsazenost. Abyste však zabodovali, nestačí se soustředit pouze na ně. Sepsali jsme několik neprávem opomíjených KPIs (key performance indicators neboli klíčových ukazatelů výkonnosti) založených na tom, jak host vnímá Tvoje ubytovací zařízení. E-book připraven ve spolupráci s TrustYou.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Dárkové poukázky
JAKO NÁSTROJ PRO VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

Dárkové poukázky

JAKO NÁSTROJ PRO VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

Hotelové dárkové poukazy neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Důvěra hostů zvyšuje tržby
ANEB JAK BÝT SVĚTOVÝ BEZ SVĚTOVÉ ZNAČKY

Důvěra hostů zvyšuje tržby

ANEB JAK BÝT SVĚTOVÝ BEZ SVĚTOVÉ ZNAČKY

Jako nezávislý hotel se nemůžeš spoléhat na zvučné jméno nebo řetězec. Můžeš se spolehnout pouze na sebe a na své publikum. Je proto nesmírně důležité znát dobře od začátku do konce, krok za krokem, celou cestu, kterou tvůj host urazí, a uvědomit si, jak ho na té cestě můžeš doprovodit. Měl(a) bys věnovat pozornost každé příležitosti, která se naskytne, ať už ti její význam připadá jakkoliv malý.  Více také na trustyou.cz.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Jak odpovídat na negativní recenze

Jak odpovídat na negativní recenze

E-BOOK ZDARMA

Trápí vás špatné hodnocení vašeho hotelu? Nevíte si rady s tím, jak na danou recenzi zareagovat? Jen tak si něco nenecháte líbit a nejradši byste hostovi řekli pěkně od plic, co si o jeho recenzi myslíte? Protože nejste jediní, dali jsme hlavy dohromady a připravily pro vás tento e-book, kde se dozvíte vše o online reputaci, jak správně reagovat na negativní a pozitivní recenze a nezavařit si ještě více. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.

Praktický průvodce pro každého ubytovatelte v ČR a SR. O tom, co to je, jak to účtovat. Jak je to s daněmi a spousty dalšího.

GDPR pro hotely
EMAIL MARKETING A PRŮVODCE GDPR PRO HOTELY

GDPR pro hotely

BEZ MARKETINGOVÉHO SOUHLASU NENÍ MARKETING

Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr e-mailových adres? Kdy můžeš klientovu e-mailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Jak získat souhlas k marketingovým účelům?
Konečně poctivý a praktický průvodce pro každého hoteliéra!

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
HOTELOVÉ TRENDY
OBCHOD, MARKETING A REVENUE MANAGEMENT

Hotelové trendy

OBCHOD, MARKETING A REVENUE MANAGEMENT

Pamatuješ, jak moc se v loňském roce mluvilo o přímých rezervacích? Jak jsme tě nabádali k větší samostatnosti a menší závislosti na OTAs? Určitě tedy cítíš, že je vlastně prima prodat si ty nejkrásnější pokoje sám a nespoléhat se na zprostředkovatele. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.
E-book připraven ve spolupráci s Profitroom Booking Engine, Channel Manager a CRM. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Přehled oblíbených online rezervačních portálů
PRO HOTELY

Přehled oblíbených portálů

E-BOOK ZDARMA

Stáhni si ebook a podívej se na to, jaké jsou v Česku a na Slovensku oblíbené online portály.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či chat a chalup.
Příběh zákazníka
LINDNER HOTELS

Příběh zákazníka

SPOLEČNOST LINDNER HOTELS

Společnost Lindner Hotels si dala za cíl integrovat platformu ORM TrustYou do již fungující NextGuest CRM, aby tak zlepšila operační procesy, zvýšila odezvu na recenze zaslané zákazníkům a zapracovala jejich výsledky do segmentace zákazníků v rámci CRM, což by jim umožnilo podrobnější personalizaci komunikace se zákazníkem. Dopadlo to skvěle! Přečti si, jak toho dosáhli.

Přidej se k nám

SLEDUJ NEJNOVĚJŠÍ INFORMACE I LIVESTREAMY PRO VŠECHNY HOTELIÉRY

klub hoteliérů online

Klub hoteliérů online

EXKLUZIVNÍ FACEBOOKOVÝ KLUB

Prémiový program, ve kterém budeme navzájem sdílet všechny aktuální informace z praxe. Přihlas se a staň se součástí naší komunity. Dáme ti vědět, jakmile bude program připraven.

FACEBOOKOVÁ STRÁNKA VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

Nenech si ujít naše webináře

FACEBOOKOVÁ SKUPINA PRO HOTELIÉRY

Specializovaná skupina, ve které se scházíme každou středu v 10:00 hodin. Společně sdílíme své zkušenosti a učíme se, jak dosahovat vyšších tržeb a získávat více spokojených klientů. 

Tvá osobní data jsou u nás pod zámkem

UPOZORNĚNÍ: Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u nás v bezpečí. My v Pomáháme hoteliérům s. r. o. je budeme na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka STÁHNOUT E-BOOK vyjadřujete

svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších našich newsletterů, které se budou týkat souvisejícího tématu konkrétního e-booku. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.