Aby tvůj hotel šlapal jako dobře namazaný stroj
AUDITY, KTERÉ NAKOPNOU TVOJI CENOVOU POLITIKU, PRODEJNÍ STRATEGII A MARKETING VČETNĚ TVORBY POPTÁVEK
Objednej si profesionální audity, které odhalí všechna slabá místa Tvého ubytovacího zařízení. Pomůžeme Ti ke zlepšení.
TVŮJ HOTEL POD DROBNOHLEDEM PROFESIONÁLŮ
Pět vytuněných auditů, které tvůj hotelový business postaví znovu na nohy. Výsledkem každého z nich je podrobná zpráva a konkrétních doporučeních, která hotelu vydělají více peněz. Stačí pár kliků a tvůj hotel ožije návštěvníky.
Audit obchodních a marketingových aktivit
Audit nastavení booking engine
Audit nastavení channel managera a OTA portálů
Audit online reputace (recenzí)
Audit webové stránky a nastavení Google Analytics
Jak jsme pomohli hotelu České Žleby
27 měsíců perné práce přineslo své ovoce. Hotel jsme vyvedli ze závislosti na slevových portálech, získali jsme většinu přímých rezervací a změnil se i typ klientely. Výrazně se zlepšilo i hodnocení hotelu samotnými návštěvníky. Díky provedeným změnám si navíc nyní zájemci rezervují pobyt s dostatečným předstihem. Jak se nám toto vše podařilo? Stáhni si zdarma případovou studii ve které ti ukážeme, jak jsme za necelého 2,5 roku zvýšili tržby tohoto hotelu o 100 %.
Nárůst tržeb o 100%
50% objednávek napřímo
Daří se prodávat i dražší pokoje
Nezávislost na slevových portálech
Navýšení spokojenosti z 8,6 na 9,1 na Booking.com
Chcete vědět, jak jsme dosáhli takového zlepšení?
Jak vypadá jednodenní vstupní audit?
POTŘEBUJETE NOVÉ NADŠENÍ A INSPIRACI, ABY MĚLI VAŠI HOSTÉ CHUŤ SE VRACET?
Jednodenní vstupní audit je podle naší zkušenosti nejlepší a nejefektivnější způsob, jak získat kompletní přehled, co je a co by mohlo být jinak. Navíc, získáš ucelený obrázek, jak to vlastně ve tvém hotelu funguje. Pojďme se společně podívat, jak můžeš ve svém hotelu vydělat více peněz.
Ptáš se, jak probíhá vstupní audit v praxi? Domluvíme termín na osobní konzultaci, během které strávíme čas přímo u tebe v hotelu či penzionu. A to nejen s tebou, ale také s tvými podřízenými a kolegy, kteří mají co dočinění s obchodem, marketingem, cenovou politikou a online portály. Také budeme chtít hovořit s kolegy, kteří dělají rezervace, potvrzují pobyty klientům po telefonu nebo e-mailu.
Během našeho setkání se budeme pídit i po statistikách a ostatních výstupech včetně ukazatelů jako jsou obsazenost, průměrná cena, celková tržba, RevPAR a jiné. Budeme tedy potřebovat přístup do vašeho hotelového rezervačního systému, abychom se seznámili s možnostmi, jaké statistiky jsou k dispozici. Pokud nemáš hotelový rezervační systém nebo jiné statistiky, nevadí. Poradíme si i bez nich.
Výsledkem auditu je rozsáhlá zpráva. Má většinou mezi 20 – 30 stranami. Tam najdeš do detailu popsán současný stav. Tak, jak jej vidíme my – naprosto nezaujatě, profesionálně. Současný stav vyhodnotíme a navrhneme v jednotlivých oblastech možná řešení. Audit je vždy zpracován velmi koncepčně a obsahuje praktické návrhy řešení či nápady, které můžeš okamžitě realizovat.
Realizaci návrhů, řešení a nápadů pak můžeme uskutečnit po své vlastní ose, se svými vlastními zaměstnanci. Zjistíš-li však, že některé návhry jsou příliš náročné na realizaci vlastními silami, velmi rádi pak vybrané aktivity převezmeme a budeme na nich s tebou pracovat v harmonogramu, jaký si navzájem určíme.
Náš audit obchodních a marketingových aktivit se věnuje těmto oblastem:
- Celková obchodní a marketingová strategie a obchodní plán
- Uplatňování zásad dynamické cenotvorby
- Práce s Revenue managementem
- Základní cenová struktura
- Práce s cenou a přehled jednotlivých typů cen a balíčků
- Práce s alokacemi, restrikcemi a flexibilní cenovou politikou
- Distribuční kanály: online distribuční kanály, offline distribuční kanály
- Správa distribučních kanálů
- Segmentace klientů
- Public Relations aktivity
- Online a offline Marketingové aktivity včetně sociálních sítí
- Online reputace
- Analýza rezervací, monitoring distribučních kanálů
- Upselling
- E-commerce kampaně
- Potenciál www stránky včetně online rezervací
Chci čas od času a zdarma dostávat další inspiraci pro hoteliéry
Nespamujeme. Jednou za dva týdny ti pošleme novinku z našeho blogu a maximálně jednou do měsíce se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb. Zůstaň s námi a tvá osobní data u nás budou v bezpečí.