Nauč se, jak vypočítat minimální prodejní cenu pokoje
(=nákladová cena obsazeného pokoje).
ONLINE KURZ S TABULKAMI
PRAKTICKÝ WORKSHOP, 340 MINUT VČETNĚ NÁVODŮ
Chceš vědět, jak správně určit minimální prodejní cenu? Chceš si překontrolovat, že jsou tvoje aktuální prodejní ceny správně stanoveny a nové ceny energií jsou adekvátně zohledněny? A co zvyšující se náklady na potraviny a jiné vstupní náklady? Chceš si ušetřit čas připravování výpočtů a využít naše tabulky, kde vyplníš jen potřebné údaje a tabulka vše přepočítá?
Během workshopu budeš mít čas na implementaci. Jeden den je vyčleněn na "tichou práci". Sejdeme se online a v tuto dobu budeš pracovat na výpočtu tak, aby jsi po po skončení workshop měl/a vše připraveno.
Výpočty můžeš dle vývoje cen energií upravovat dle potřeby.
Získáš exkluzivní obsah a vypočítej si svoji cenu již během workshopu
Předáme ti všechny naše zkušenosti a to včetně excelových tabulek
Naučíme tě, jak si vše spočítat tak, aby tě na konci roku nečekalo překvapení
ZÁKLAD SPRÁVNÉ CENOVÉ POLITIKY JE V URČENÍ MINIMÁLNÍ PRODEJNÍ CENY
VYUŽIJ NAŠE KNOW-HOW AND ZKONTROLUJ / NASTAV SI SPRÁVNĚ CENY
- Seznámíš se s tím, jak se správně dívat na své náklady a výnosy tak, aby bylo možné stanovit minimální prodejní cenu
- Naučíš se, jak rozdělit náklady na fixní a variabilní
- Zkontroluj si své aktuální prodejní ceny.
- Přepočítej si svoji novou minimální prodejní cenu kdykoliv budeš potřebovat. Např. při zvýšení cen vstupů (energie, potraviny, personální náklady, atp.)
- Vše, co se během workshopu naučíš si také ihned připravíš. Rezervuj si čas!
ONLINE KURZ
KALKULACE MINIMÁLNÍ PRODEJNÍ CENY
(NEJEN) V DOBĚ ZVYŠUJÍCÍCH SE CEN A INFLACE
CO JE OBSAHEM ONLINE KURZU
- PRAKTICKÝ WORKSHOP rozdělen na 6 částíVíce než 340 minut vzdělávacího času!
- Den 1: Náklady a výnosy podle hotelové metodiky USALI
- Den 2: Které náklady jsou variabilní a které fixní
- Den 3: Implementační den - v tento den si připravíš poklady pro to, abys mohl/a ve výpočtech v den 4 a 5 pokračovatPozor - tady budeme potřebovat součinnost tvé účetní (firmy). Připrav je na to.
- Den 4: Výpočet minimální prodejní ceny za pokoj (pro hotely)
- Den 5. Výpočet minimální prodejní ceny za osobu (pro hostely, chaty a chalupy)
- Otázky & Odpovědi
DALŠÍ INFORMACE K WORKSHOPU:
- STUDEJ VLASTNÍM TEMPEM & SPOLU SE SVÝM TÝMEMNejvíce svému hotelu a svému cíli prospěješ tak, že si na online kurz vyčleníš čas v kalendáři. Ideálně se svým týmem.
- Kurz máš k dispozici v online knihovněPřístup do kurzu máš na 30 dní od zakoupení.
- Sada excelový tabulekUšetřete si čas a námahu vše tvořit, máme pro vás již připravené tabulky.
- 1 registrace na workshop = 1 ubytovací zařízeníZ každého ubytovací zařízení* se může z jednoho místa na vysílání dívat více účastníků.
* Nabídka platí pro invidivuální hotely a malé hotelové společnosti s max. 3 hotely. Hotelové řetěžce s více jak 4 zařízeními - kontaktujte nás pro individuální nabídku.
Uvažuješ někdy, že by bylo lepší zavřít na pár měsíců, kdy máš malou poptávku, ale nevíš, jestli se ti to vyplatí? SPOČÍTEJ SI TO!
JEDINÝ ONLINE KURZ TOHOTO TYPU V ČEŠTINĚ! PRAKTICKÝ, S TABULKAMI, NÁVODY A IHNED K POUŽITÍ.
285 € / 6975 Kč*
včetně BONUSU
* DPH v zákonné výši bude připočítáno
Reference
CO O SPOLUPRÁCI S NÁMI ŘÍKAJÍ OSTATNÍ
Kdo tě celým workshopem provede?
JSEM RADKA TELYČKOVÁ
ŽIJI HOTELNICTVÍM 🏨 . Jsem Revenue Managerka & specialistka na obchod a marketing ubytovacích zařízení. Rozumím hotelovým technologiím a pomáhám hoteliérům dosáhnout vyšší tržeb. Hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech, ale také v Praze a zahraničí mě naučila, že jakýkoliv hotel či penzion může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.
Specializuji se na lepší výsledky ubytovacích zařízení. Používám k tomu hotelové technologie - prodejní technologie od Profitroom a nástroj na řízení online reputace od TrustYou. Naučím vás aplikovat zásady dynamické cenotvorby a revenue managementu. Chci, abyste měli více (nejen přímých) rezervací a aby ekonomika vašeho ubytovacího zařízení byla lepší a lepší.
Jsem spolumajitelkou firmy Pomáháme hoteliérům. Ráda přednáším na konferencích, sdílím své zkušenosti s ostatními formou různých vzdělávacích programů.
Radka Telyčková
Potřebuješ si také udělat jasno v tom, jakou zvolit strategii cenové politiky a stanovovat dynamickou cenu?
NEVÁHEJ A VYBER SI JEDEN Z NABÍZENÝCH SELF STUDY PROGRAMŮ
E - BOOK
Strategie více přímých rezervací s pracovním sešitem a bonusovými materiály
ONLINE KURZ
Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby z ubytování
ONLINE MASTERCLASS