KALKULACE MINIMÁLNÍ

PRODEJNÍ CENY

VČETNĚ ŠABLONY NA VÝPOČET 

ONLINE KURZ S RADKOU TELYČKOVOU

Nauč se, jak vypočítat minimální prodejní cenu pokoje

(=nákladová cena obsazeného pokoje).

ONLINE KURZ S TABULKAMI 

PRAKTICKÝ WORKSHOP, 340 MINUT VČETNĚ NÁVODŮ

Chceš vědět, jak správně určit minimální prodejní cenu? Chceš si překontrolovat, že jsou tvoje aktuální prodejní ceny správně stanoveny a nové ceny energií jsou adekvátně zohledněny? A co zvyšující se náklady na potraviny a jiné vstupní náklady? Chceš si ušetřit čas připravování výpočtů a využít naše tabulky, kde vyplníš jen potřebné údaje a tabulka vše přepočítá?  

Během workshopu budeš mít čas na implementaci. Jeden den je vyčleněn na "tichou práci". Sejdeme se online a v tuto dobu budeš pracovat na výpočtu tak, aby jsi po po skončení workshop měl/a vše připraveno.

Výpočty můžeš dle vývoje cen energií upravovat dle potřeby.

Pomáháme hoteliérům

Získáš exkluzivní obsah a vypočítej si svoji cenu již během workshopu

Pomáháme hoteliérům

Předáme ti všechny naše zkušenosti a to včetně excelových tabulek

Pomáháme hoteliérům

Naučíme tě, jak si vše spočítat tak, aby tě na konci roku nečekalo překvapení

ZÁKLAD SPRÁVNÉ CENOVÉ POLITIKY JE V URČENÍ MINIMÁLNÍ PRODEJNÍ CENY

VYUŽIJ NAŠE KNOW-HOW AND ZKONTROLUJ / NASTAV SI SPRÁVNĚ CENY

  • Seznámíš se s tím, jak se správně dívat na své náklady a výnosy tak, aby bylo možné stanovit minimální prodejní cenu
  • Naučíš se, jak rozdělit náklady na fixní a variabilní
  • Zkontroluj si své aktuální prodejní ceny.
  • Přepočítej si svoji novou minimální prodejní cenu kdykoliv budeš potřebovat. Např. při zvýšení cen vstupů (energie, potraviny, personální náklady, atp.)
  • Vše, co se během workshopu naučíš si také ihned připravíš. Rezervuj si čas!
kurz revenue managementu

ONLINE KURZ

 

KALKULACE MINIMÁLNÍ PRODEJNÍ CENY
(NEJEN) V DOBĚ ZVYŠUJÍCÍCH SE CEN A INFLACE

CO JE OBSAHEM ONLINE KURZU

  • PRAKTICKÝ WORKSHOP rozdělen na 6 částí
    Více než 340 minut vzdělávacího času!
  • Den 1: Náklady a výnosy podle hotelové metodiky USALI
  • Den 2: Které náklady jsou variabilní a které fixní
  • Den 3: Implementační den - v tento den si připravíš poklady pro to, abys mohl/a ve výpočtech v den 4 a 5 pokračovat
    Pozor - tady budeme potřebovat součinnost tvé účetní (firmy). Připrav je na to.
  • Den 4: Výpočet minimální prodejní ceny za pokoj (pro hotely)
  • Den 5. Výpočet minimální prodejní ceny za osobu (pro hostely, chaty a chalupy)
  • Otázky & Odpovědi

DALŠÍ INFORMACE K WORKSHOPU:

  • STUDEJ VLASTNÍM TEMPEM & SPOLU SE SVÝM TÝMEM
    Nejvíce svému hotelu a svému cíli prospěješ tak, že si na online kurz vyčleníš čas v kalendáři. Ideálně se svým týmem.
  • Kurz máš k dispozici v online knihovně
    Přístup do kurzu máš na 30 dní od zakoupení.
  • Sada excelový tabulek
    Ušetřete si čas a námahu vše tvořit, máme pro vás již připravené tabulky.
  • 1 registrace na workshop = 1 ubytovací zařízení
    Z každého ubytovací zařízení* se může z jednoho místa na vysílání dívat více účastníků.

* Nabídka platí pro invidivuální hotely a malé hotelové společnosti s max. 3 hotely. Hotelové řetěžce s více jak 4 zařízeními - kontaktujte nás pro individuální nabídku.


Uvažuješ někdy, že by bylo lepší zavřít na pár měsíců, kdy máš malou poptávku, ale nevíš, jestli se ti to vyplatí? SPOČÍTEJ SI TO! 

JEDINÝ ONLINE KURZ TOHOTO TYPU V ČEŠTINĚ!  PRAKTICKÝ, S TABULKAMI, NÁVODY A IHNED K POUŽITÍ.

285 € / 6975 Kč*

včetně BONUSU

* DPH v zákonné výši bude připočítáno

Tento kurz si zakoupilo již 0 majitelů a provozovatelů hotelů, penzionů, malých ubytovacích zařízení typu airbnb, aparthotelů či kempů.

Reference

CO O SPOLUPRÁCI S NÁMI ŘÍKAJÍ OSTATNÍ

Online kurz a MasterClass bylo super a v pravý čas. Jsme začínají hotel Online školení bylo prospěšné, nemusel jsem vymýšlet, co už někdo vymyslel. Naučil jsem se, jak stanovit všechny hodnoty a parametry. Důležité pro mě bylo pochopení, jaké hodnoty sledovat, abychom mohli dopředu dobře plánovat ekonomiku hotelu a abychom byli ziskoví. Radka má vysoký energetický náboj a správný tah na branku. Dokáže věci vysvětlit tak, abych člověk pochopil a hlavně vysvětlí, proč.
Ranch 13, SlovenskoPeter Dobeš
Revenue politiku uplatňujeme již několik let, spoustu věcí, o kterých jsme si na webináři říkali, už dávno děláme a nebyly pro mne novinkou, přesto jsem se spoustu jiných dozvěděla. MasterClass mi ukázal na co dalšího si mám dát pozor, co vše si hlídat, jak segmentovat jinak, tak aby to dávalo větší smysl. Jsem nadšená! Moc se těším na to, až se za půl roku, za rok, podívám kam jsme se díky novým změnám posunuli. "AHA" momentů jsem zažila během kurzu několik... Za mě velký dík a 👍. Skvělé jsou i následné couchingy, ne vždy si "všechno v hlavě sedne" 🥺 a pak je potřeba to probrat ještě jednou.
Hotel České ŽlebyDagmar Šubová
"Školenia s Radkou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme jej profesionálny, ľudský a individuálny prístup k množstvám otázok, Školenia pod jej vedením sú významným prínosom pre hotel."
Hotel Kaskády Sliač, SlovenskoKatarína Malová a tým
"Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení je velice inspirativní. Představte si pod tím zábavnou formu, kdy se nikdo z účastníků nenudí ;-)"
Sivek HotelsViliam Sivek, jr.

Kdo tě celým workshopem provede?

JSEM RADKA TELYČKOVÁ

ŽIJI HOTELNICTVÍM 🏨 . Jsem Revenue Managerka & specialistka na obchod a marketing ubytovacích zařízení.  Rozumím hotelovým technologiím a pomáhám hoteliérům dosáhnout vyšší tržeb. Hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech, ale také v Praze a zahraničí mě naučila, že jakýkoliv hotel či penzion může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.

Specializuji se na lepší výsledky ubytovacích zařízení. Používám k tomu hotelové technologie - prodejní technologie od Profitroom a nástroj na řízení online reputace od TrustYou. Naučím vás aplikovat zásady dynamické cenotvorby a revenue managementu. Chci, abyste měli více (nejen přímých) rezervací a aby ekonomika vašeho ubytovacího zařízení byla lepší a lepší. 

Jsem spolumajitelkou firmy Pomáháme hoteliérům. Ráda přednáším na konferencích, sdílím své zkušenosti s ostatními formou různých vzdělávacích programů

Radka Telyčková

How To Increase Revenue Advisor & Coach

Potřebuješ si také udělat jasno v tom, jakou zvolit strategii cenové politiky a stanovovat dynamickou cenu? 

NEVÁHEJ A VYBER SI JEDEN Z NABÍZENÝCH SELF STUDY PROGRAMŮ

ebook pro hoteliéry

E - BOOK

Strategie více přímých rezervací s pracovním sešitem a bonusovými materiály

ONLINE KURZ

Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby z ubytování

ONLINE MASTERCLASS

Dynamická cenotvorba a revenue management + vše z předchozích dvou modulů