MENTORINGOVÝ PROGRAM 

ÚSPĚŠNÝ HOTEL  

Cíl je jasný: ziskovost Tvého ubytovacího zařízení a jeho dlouhodobý úspěch

PŘEDSTAV SI.... 

... co se stane, když ovládneš metodiku, která Tvému hotelu zajistí více vracejících se hostů, vyšší hodnotu rezervací a zároveň bude ziskovost Tvého ubytovací zařízení měsíc co měsíc lepší a lepší

Tvůj hotel se stane ještě úspěšným (a to nejen v roce 2024)!

Tvoji hosté se do hotelu zamilují. Vrátí se a ještě doporučí ostatním.

Tvoji zaměstnanci budou cítit sounáležitost s hotelem a na jejich práci to bude vidět. Nadšení. Vášeň. Chuť dělat nové věci. Týmová práce.

Společně budete prožívat úspěchynezdary, které vás všechny posunou výš a dál.

Společně budete dbát o spokojenost hosta.  Vymýšlet nové a nové věci, kterých budou hosté hodnotit v recenzích 5*

A zároveň zvýšíš obratziskovost svého zařízení. Realizovace nových plánů a budoucího rozvoje hotelu se stane jednodušší.

Úplně se do toho ponoříš!

V členství v tomto hotelovém programu půjdeme pěkně do hloubky. Ukážu Ti teorii i praxi. Všechno si vyzkoušíš na řadě (nových) cvičení. A hlavně budeš pracovat v týmu (ty-já, ty-tvůj tým, ty-tvůj tým-já), budeme počítat, psát, přenastavovat, změnit a těšit se z úspěchů.

Objevíš osobitý styl svého hotelu a nastartuješ novou éru! Principy tvorby poptávky, strategii přímých rezervacíuplatnění zásad revenue management ve svém hotelu dostaneš do krve. Naučíš se, jak ve svém hotelu nastavit dynamickou cenu, přenastavíš si svůj recepční systém tak, aby to konečně vše dávalo smyslreporty Ti pomáhaly ke správným rozhodnutím. A už jednou provždy

A bude-li potřeba, budeme to opakovat a pilovat, aby výsledky byly stále lepší a lepší. 

Jak o nás mluví klienti a účastníci workshopů a webinářů. A jak hodnotí program naši současní členové.

pro zvětšení textu klikni na obrázek

UNIKÁTNÍ PROGRAM NA ČESKO-SLOVENSKÉM TRHU, který dobrý hotel změní v úspěšný! A pohled na to, jak dělat hotelový business.

Nastartuj novou éru svého hotelu HNED TEĎ.

KONCEPT PROGRAMU ÚSPĚŠNÝ HOTEL

Jak to probíhá

  • Studovat budeš svým tempem. Čeká Tě 36 hodin tréninkového HOTELOVÉHO programu a navíc každý týden 2 hodiny skupinová konzultace.
  • Každý týden probíhá konzultace. Připrav si jakékoliv otázky, soubory ke konzultaci. Cokoliv potřebuješ na cestě ke svému úspěchu.
  • Dalších 12 hodin strávíš tématy, které fungování tvého hotelového businessu neuvěřitelně vylepší. Leadership, práce v digitálním světě, automatizace technologií.
  • Po každém vysílání otázek a odpovědí budeš mít čas na realizaci a poté bude následovat konzultační setkání. Toto bude prostor pro řešení “tvého případu”.
  • Máš čas si vše zkusit, procvičit a pak vstřebat a posunout dál. Když nějaký den zameškáš, pustíš si ho ze záznamu
  • Ke všem videozáznamům máš přístup po celou dobu studia v online škole.
  • Společně zakončíme program osobní setkání v Praze! Už.Teď.Se.Moc.Těšíííím!

Co získáš a co se naučíš? 

  • Přemýšlet o cenových strategií jinak. O tom, že svět je plný možností a ty máš schopnost si vybrat to nejlepší pro sebe a svůj hotel.
  • Objevíš úplně nové stránky svého hotelu, poznáš svého klienta z jiné perspektivy. Už budeš vědět, jak je zaujmout a přitom si nelámat hlavu.
  • Vědět, kdy a jakou kampaň připravit, kdy měnit ceny, kolik by to mělo být. Jak poznat, že jsi na dobré cestě a kde zase zabrat. Uvědomit si, že méně je více a začít se tím i opravdu řídit. Dívat se na svůj business víc sebevědomě a s nadhledem. Objevíš nové perspektivy.
  • Získáš více pohledů na diskutovanou tématiku, budeš mít možnost zjistit, jak to dělají nebo mají jiní hoteliéři.
  • Společně vybudujeme komunitu, která se navzájem podporu a nevnímá se jako konkurence.
  • Uvažovat více strategicky. Naučíš se více zapojovat tým. Objevíš kouzlo týmové spolupráce a jak se z manažera stát leaderem.

Přihlaš se už teď do unikátního online programu Úspěšný hotel a sklízej úspěchy nejen v roce 2023!

Kdo tě celým členstvím a programem provede?

JSEM RADKA TELYČKOVÁ

ŽIJI HOTELNICTVÍM. Od svých 9 let.  

A stala se ze mě oddaná krizová revenue manažerka a stratég s jasným zaměřením na vytváření poptávky, strategii přímých rezervací a spokojenost hostů.

Je mi ctí učit hoteliéry po celém světě, jak uplatňovat principy dynamického stanovení cen a revenue management. Mým záměrem je přenést své osvědčené know-how a znalosti do různých vzdělávacích konferencí, programů a konzultací. Přeji si, aby si nárokoval/a, co Tobě a Tvému hotelu právem náleží. Přeji si, aby měl Tvůj hotel zdravý podíl přímých rezervací, aby Tvůj hotel pracoval s optimalizovanou obsazeností a aby Ti každý jeden host dělal jen radost. Přeji si, aby bylo tvé ubytovací zařízení ziskové a dlouhodobě prosperující. Aby se s Tvého hotelu stalo místo, které Tvoji hosté milují a rádi se tam vrací. 

A v tomto programu pro to udělám maximum! 

Moje odbornost je postavena na třech základních prvcích, které jsou ekosystémem úspěchu Tvého hotelu. Každý malý nebo větší hotel, se kterým jsem pracovala jako konzultantka, prokázal, že pouze spojení technologií (toolset) a dovedností (skillset) s nastavením mysli (mindset) může vést k úspěšnému řízení hotelu, který si hosté zamilují a už nebudou chtít nikam jinam. 

SKUTEČNÉ PŘÍBĚHY

Dovol, abych Ti představila Davida Folprechta, majitele hotelu Swisshouse Mariánské Lázně.

David s velkou radostí sdílí svoji zkušenost po prvním měsíci v programu ÚSPĚŠNÝ HOTEL.

Uslyšíš, co se změnilo:

  • už se nebojíme zvednout ceny
  • přestali jsme se podbízet
  • uvědomili jsme si, kdo je a není náš klient
  • přestali jsme chtít každého klienta za každou cenu
  • Text odrážky
  • konečně jsme zpoplatnili parkování

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Celkově jsme se stali sebevědomější v cenové politice a máme novou chuť posouvat své úspěchy dál a výš. Protože jsme teprve na začátku.


KONCEPT IMPLEM ENTAČNÍHO & MENTORINGOVÉHO PROGRAMU ÚSPĚŠNÝ HOTEL

STUDUJEŠ VLASTNÍM TEMPEM a KAŽDÝ TÝDEN MÁME SKUPINOVÉ KONUZULTACE.

V každému tématické modulu Tě čekají přednatočená videa. Témata budou jak hotelové (revenue management, dynamická cenotvorba, revenue management, recenze, atp.)  ostatní na nehotelové téma, které dokonale rozšíří Tvé obzory a citlivě doplní skládačku k Tvému úspěšnému cíli.  Nehotelová témata jsem sama za posledních 12 let prožila a přežila. Nabízím Ti možnost vyvarovat se chyb a ušetřit si čas při jejich nápravách.  

Každý týden se setkáváme ONLINE na skupinových konzultacích.  Využiješ při implementaci či při konzultaci výsledků, nastavení či upřesnění ušité na míru přímo tvému ubytovacímu zařízení. Po celou dobu programu budeš mít přístup do privátní skupiny. Prostor pro Tvé otázky a odpovědi, cokoliv tě napadne a potřebuješ vyřešit či hledáš inspiraci!

Cíl je jasný: ziskovost Tvého ubytovacího zařízení a jeho dlouhodobý úspěch. 


  • Vize, mise a hodnoty.
    Definuj, co je Tvůj hotel zač, kdo jsem já a kdo je můj klient. Sestav si skládačku, která Tě dovede k vytouženému cíli a tím je srdce klienta!
  • Síla záměru, mysl a emoce.
    Dovol si zbavit se emočních bloků a konečně realizovat to, v čem dlouho prokrastinuješ (ať už jako jednotlivec nebo celý tým).
  • Recenze prodávají a společně s týmem buduješ love brand.
    Propadni kouzlu opravdivosti, zranitelnosti a lidskost. Objev cestu k úspěšnému a ziskovému hotelu. Využij marketingově své recenze a zároveň zvyš poptávku.
  • Delegování a Time Management.
    Nauč se pracovat v blocích a objev umění pochopit vlastní hodnotou a jak s ní pracovat.
  • Dvojnásobné tržby díky strategii přímých rezervací
    Strategie, taktiky a nové metody vedoucí k více (nejen) přímým rezervacím. Audit webové stránky a cenových strategií. Nejnovější triky a tipy.
  • Automatizuj svůj marketing.
    Marketing na autopilota a technologie, které hoteliéři moc nepoužívají (a mohli by).
  • Audit prodejních kanálů a optimalizace Tvého webu.
    Udělej vše pro to, aby byl tvůj hotel všude vidět, vytvářej poptávku poptávku, optimalizuj web a profily na portálech, spolupracuj s Google. Triky a tipy.
  • Copywriting a storytelling.
    Proměň své texty a webovou stránku v poutavý příběh. Prodej to, co vnímáš jako samozřejmě a začni být konečně hrdý na své úspěchy.
  • Dynamická cena a stanovení cenových strategií.
    Začni si účtovat tvoji skutečnou cenu! Vydej se se mnou do světa teorie i praxe nové perspektivy cenové politiky. A (pře)nastav software, které používáš nebo budeš používat.
  • Řízení hotelu a prodej v době digitální
    Pracuj efektivně a začni spravovat své dokumenty digitálně. Pracuj jeden den z domova. Zorganizuj svůj tým online.
  • Uplatnění zásad revenue managementu.
    Usměrni své cenové strategie a taktiky v hotelu. Realizuj závěrečný audit. Dokonči přenastavení recepčního systému. Měj k dispozici podpůrné statistiky a dokonči implementaci změn vedoucích k úspěšnému hotelu.
  • Závěrečný audit a revize
    Zakonči tento program finálním auditem a kontrolou nastavení - ať už strategií, taktik nebo systémů.

PRIVÁTNÍ SKUPINA POUZE PRO ÚČASTNÍKY PROGRAMU

Během celých 9 měsíců se budeš moci ptát 24/7 a získat odpovědi na jakoukouliv otázku, kterou potřebuješ k dosažení cíle "Úspěšný hotel". Všichni se mohou ptát, všichni mohou odpovídat. Společně měníme hotelnictví v Česku a na Slovensku. 

KAŽDÝ TÝDEN SKUPINOVÁ KONZULTACE ŽIVĚ s RADKOU

Během této konzultace máš možnost "řešit" svůj hotel. Dozvíš se také, jaké úspěchy se ostatním ve skupině povedly. Často se dozvíš i to, co se nepodařilo. To jsou úžasné momenty, které nás všechny posouvají dál a výš! Společně rosteme a každý zvlášť ve svém hotelu a se svým týmem pracuje na tom, aby se z dobrého hotelu stal úspěšný. A ještě úspěšnější! 

ZÍSKÁŠ TAKÉ EBOOKY, PRACOVNÍ SEŠITY A CHECK-LISTY

TVŮJ DIGITÁLNÍ TOOLKIT budeš mít v online knihovně; postupně modul po modulu získáš přesně toto (a možná ještě něco navíc)

MINDSET - SKILLSET - TOOLSET 

  • Mindset pracovní sešit připravený speciálně pro hoteliéry.
  • SWOT analýza úplně jinak a nehotelově
  • Team Kickstarter Workshop
  • Online Workshop: Kalkulace min. prodejní ceny včetně šablon a výukových videí (6hodinový kurz)
  • Sales & Marketing Plán
  • Ebook Revenue Management a klíčové ukazatele
  • Ebook Hotel jako destinace včetně pracovního sešitu
  • Ebook Revenue management pro resortové hotely (NOVINKA)
  • Ebook Market segmentace a marketingová segmentace včetně výukového videa
  • Pracovní sešit Vize a mise
  • Pracovní sešit Strategie přímých rezervací.
  • Demand Calendar
  • Revenue Business On the Books Report
  • Check-list na audit webové stránky

BONUS  č. 1 

Čtyři týmové Mindset Kickstarter Workshopy

Realizuj ve svém hotelu skupinové workshopy a nastartuj nový "mindset" v celém týmu. Zde budeme pracovat se záměrem a silou vlastní mysli. Získáš výuková videa a pracovní sešity. Vše je postaveno na principu NLP a práce s energií.

  • Můj "šampaňský" klient
  • Můj ideální produkt a cenová strategie
  • Moje 5hvězdičková recenze
  • Můj dokonalý tým

BONUS  č. 2 

Kalkulace minimální prodejní ceny

6hodinový workshop, když potřebuješ znát svoji nákladovou cenu pokoje

  • Seznámíš se s tím, jak se správně dívat na své náklady a výnosy tak, aby bylo možné stanovit minimální prodejní cenu
  • Naučíš se, jak rozdělit náklady na fixní a variabilní.
  • Zkontroluj si své aktuální prodejní ceny. Přepočítej si svoji novou minimální prodejní cenu kdykoliv budeš potřebovat. Např. při zvýšení cen vstupů (energie, potraviny, personální náklady, atp.)
  • Sada excelových tabulek je již připravena. Stačí jen použít.

BONUS  č. 3

ROZPOČET HOTELU S LEHKOSTÍ V  HODNOTĚ 997 €

Hotel budget

A JAK CELÁ SKLÁDAČKA VYPADÁ? TOTO BUDE NÁPLNÍ NAŠICH 9 MĚSÍCŮ, ZE KTERÝCH BUDEŠ PROFITOVAT JEŠTĚ DALŠÍ ROKY... 

PŘEDSTAV SI TO NA ČÍSLECH

PŘED VSTUPEM DO PROGRAMU

Představ si: máš 20 pokojů, prodáváš za 100 € a počítáš s obsazeností 45 %. Používáš ceny na víkend a všední den, pak speciální ceny na Vánoce / Silvestra a Velikonoce. 

BĚHEM A PO UKONČENÍ PROGRAMU

Konečně to začneš dělat jinak. Rozhodneš se uplatit zásady revenue managementu, dynamické ceny a strategie přímých rezervací > díky tomu se ti podaří zvýšit prodejní cenu o 15 %. 

Ano, za 2 roky můžeš v tomto imaginárním hotelu získat více jak 102.000 EUR! A kolik získá Tvůj hotel ve třetím, čtvrtém roce... a dalších letech? Co se jednou naučíš, už neodpářeš a budeš další roky využívat! Osobně jsem přesvědčena o tom, že zvládneš ještě více, protože jsem sama takových výsledků s hotely dosáhla! Proč? Protože, kdo jednou propadne kouzlu strategii přímých rezervací, dynamické cenotvorbě a revenue managementu už nebude chtít jinak.

Zajímavý komentář se k těmto tabulkám objevil na Facebooku. Mrkni na něj! 

SKUTEČNÍ LIDÉ. SKUTEČNÉ VÝSLEDKY A NALADĚNÍ V PROGRAMU

Zuzka: I po 17 letech v hotelnictví jsem vstoupila do programu

Bára: Konečně nemusím jít cestou "pokus a omyl" a konečně #odblokujihlavu

Uplatni naši unikátní metodu, jak se do Tvého hotelu hosté zamilují. Zvyš poptávku, stanov správnou cenu pro správného zákazníka. Nakopni svůj obrat o 15 % více a nauč se, jak za 9 měsíců vydělat na 12.

Online školenie a MasterClass Dynamická cenotvorba a Revenue Management s Radkou bolo pre náš hotel oživením v tejto neľahkej situácií, v ktorej sa hotelový sektor nachádza. Vďaka nej sme sa naučili, ako správne z hľadiska ceny nasmerovať našu doterajšiu politiku a riadenie hotela. Oceňujeme jej profesionálny a pozitívny prístup. Taktiež naša vďaka patrí aj ostatným dievčatám z Pomáhame hotelierom a Profitroom. Aj napriek tomu, že školenie skončilo, tak záujem o spoločnosti s ktorými dievčatá spolupracovali naďalej pretrváva. Myslím si, že práve toto ich prácu robí výnimočnou, a v našich očiach sú a budú vždy skrytými pomocníčkami pri dosiahnutí tých najlepších výsledkov nášho ubytovacieho zariadenia.
školení revenue managementu reference
Hotel PanoramaSimona Pagáčová
Webináre s Radkou Telyčkovou Vám vo veselej atmosfére otvoria nové dvere do revenue managementu. Učí hotelierov premýšľať a rozhodovať sa inak. Jednoznačne odporúčame venovať pozornosť týmto školeniam, pretože Vám pomôžu dosiahnuť v predaji skvelé výsledky. Ďalším bonusom sú nové informácie, konštruktívna kritika a názory od konkurentov / iných hotelierov, ktorí sa na chvíľu stanú Vašimi priateľmi.
Hotel PartizánPhDr. Michaela Ťažká Ološtiaková
Revenue politiku uplatňujeme již několik let, spoustu věcí, o kterých jsme si na webináři říkali, už dávno děláme a nebyly pro mne novinkou, přesto jsem se spoustu jiných dozvěděla. MasterClass mi ukázal na co dalšího si mám dát pozor, co vše si hlídat, jak segmentovat jinak, tak aby to dávalo větší smysl. Jsem nadšená! Moc se těším na to, až se za půl roku, za rok, podívám kam jsme se díky novým změnám posunuli. "AHA" momentů jsem zažila během kurzu několik... Za mě velký dík a 👍. Skvělé jsou i následné couchingy, ne vždy si "všechno v hlavě sedne" 🥺 a pak je potřeba to probrat ještě jednou.
profitroom případová studie
Hotel České ŽlebyDagmar Šubová

ZAČÍNÁME 8. LISTOPADU 2022 A KONČÍME 27.4.2023

POKUD JE PRO TEBE DLOUHODOBÝ ÚSPĚCH HOTELU ZALOŽENÝ NA ZISKOVOSTI, OPTIMALIZOVANÉ OBSAZENOSTI, SPOKOJENÝCH HOSTECH I ZAMĚSTNANCÍCH PRIORITOU

PAK JE ÚČAST V PROGRAMU ÚSPĚŠNÝ HOTEL PRO TVÉ UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ KLÍČOVÁ

Jistě, můžeš nadále hltat různé blogy a videa, trávit čas hledáním receptů k úspěchu. Můžeš si platit drahou marketingovou agenturu, můžeš to zkusit nějak "zaflikovat", ALE…

To vše tě stojí SPOUSTU ČASU A ČAS JSOU PENÍZE. Na kolik si ceníš svůj čas, čas tvých lidí i trpělivnost hostů? 

O kolik můžeš přijít, když to konečně "nehackneš"? Stojí Ti to za to? Představ si, že Ti naše metoda přinese o min. o 15% vyšší tržby a sníží se ti faktury za provize portálům. Ruku na srdce, kolik dělají tvoje provize za rok? 

Můžeš dál zkoušet rozluštit tajemství úspěchu vlastními silami a stále dokola se učit z vlastních chyb. Nebo můžeš použít přesnou strategii, která našich klientů přinesla nádherné výsledky. Strategii a vše, co se naučíš pak můžeš opakovat stále dokola. A rok od roku budeš úspěšnější a úspěšnější.

Tato metoda je osvědčená.  Neustále ji vylepšujeme již od roku 2010! 

Tak na co čekáš?

NOVÁ ÉRA ZAČÍNA ZA DVEŘMI PROGRAMU!  

VÁŠ ÚSPĚCH ZÁVISÍ ZCELA NA VLASTNÍM ÚSILÍ VAŠEHO A VAŠEHO TÝMU, MOTIVACE, ODSAHU A NÁSLEDOVÁNÍ TÝMOVÉHO DUCHU. NEMŮŽEME PŘEDPOVĚDĚT A NEZARUČUJEME, ŽE DOSTANETE KONKRÉTNÍ VÝSLEDEK, A PŘIJÍMÁTE A ROZUMÍTE, ŽE SE VÝSLEDKY U KAŽDÉ SLUŽBY A JEJÍHO JEDNOTLIVCE LIŠÍ. VÝSLEDKY KAŽDÉHO HOTELU ZÁVISÍ NA JEHO JEDINEČNÉM POZADÍ, ODDĚLENÍ VAŠEHO A VAŠEHO TÝMU, PŘÁNÍ, MOTIVACE, ČINNOSTÍ A ŘADĚ DALŠÍCH FAKTORŮ, VČETNĚ CENY, VÝNOSU, SEGMENTOVÁNÍ, VYKAZOVÁNÍ NEBO SPRÁVY ONLINE REPUTACE. PLNĚ SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE NEEXISTUJE ŽÁDNÉ ZÁRUKY TÝKAJÍCÍ SE KONKRÉTNÍHO VÝSLEDKU NEBO VÝSLEDKŮ, KTERÉ MŮŽETE OČEKÁVAT PŘI POUŽÍVÁNÍ INFORMACÍ, KTERÉ ZÍSKÁTE NA TÉTO WEBOVÉ STRÁNCE NEBO PRODUKTU, JEJICH PROSTŘEDÍ.
Když si koupíte náš produkt, chápete, že neexistuje žádná záruka, že dosáhnete jakéhokoli konkrétního výsledku nebo výsledku pomocí některého z prezentovaných nápadů, nástrojů, strategií nebo doporučení. Nedáváme žádné sliby ani záruky týkající se vaší pravděpodobnosti úspěchu, výkonu, budoucích příjmů, obchodních zisků, marketingové výkonnosti, růstu zákazníků nebo výsledků jakéhokoli druhu. Chápete, že s jakýmkoli obchodním úsilím je spojeno přirozené riziko, včetně ztráty kapitálu a ztráty zákazníků, a proto přebíráte veškerou odpovědnost za jakékoli takové riziko.
ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI ZA FINANČNÍ VÝSLEDKY: JAKÉKOLI VÝNOSY, ADR, REVPAR NEBO JINÉ VÝSLEDKY UVEDENÉ PROSTŘEDNICTVÍM NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNEK JSOU POUZE ODHADY TOHO, CO MŮŽE BÝT MOŽNÉ NYNÍ NEBO V BUDOUCNU. NEMŮŽE BÝT ŽÁDNÁ JISTOTA, JAKÝKOLI KONKRÉTNÍ FINANČNÍ VÝSLEDEK ZALOŽENÝ NA POUŽÍVÁNÍ NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNEK. SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE NEJSEM ODPOVĚDNÝ ZA VAŠE DOSAŽENÉ VÝNOSY, ÚSPĚCH NEBO NEÚSPĚCH VAŠICH OSOBNÍCH NEBO OBCHODNÍCH (HOTELOVÝCH) ROZHODNUTÍ, ZVÝŠENÍ NEBO SNÍŽENÍ VAŠEHO HOTELU NEBO ÚROVNĚ PŘÍJMŮ NEBO JAKÉKOLI JINÉ VÝSLEDKY JAKÉKOLI MÁTE VÝSLEDKY INFORMACÍ, KTERÉ VÁM PŘEDSTAVUJEME PROSTŘEDNICTVÍM NAŠICH WEBU. JSTE VÝHRADNĚ ODPOVĚDNÍ ZA VÝSLEDKY SVÉ A SVÉHO TÝMU.
POSUDKY: POSUDKY A POHLEDY NA ZKUŠENOSTI JINÝCH HOTELŮ A ZKUŠENOSTÍ LIDÍ SE SVÝMI STRÁNKAMI UVÁDÍM POUZE ZA ÚČELY ILUSTRACE. POUŽITÉ RECENZE, PŘÍKLADY A FOTOGRAFIE JSOU SKUTEČNÝMI KLIENTY A HOTELY. NEJSOU URČENY K REPREZENTACI ANI ZARUČENÍ, ŽE SOUČASNÍ NEBO BUDOUCÍ KLIENTI DOSAHUJÍ STEJNÝCH NEBO PODOBNÝCH VÝSLEDKŮ.