Slevy s nádechem luxusu

Jak už jsme několikrát v našich článcích zmiňovali, slevové portály se postupem času odklánějí od velkého množství super levných produktů a služeb a zaměřují se na luxusnější sortiment. V tomto směru se mění také způsob prodeje, přechází se od voucherů, které už si musí vykomunikovat každý kupující sám, k přímému prodeji pobytů na konkrétní data.

Přesně takovým způsobem funguje novinka společnosti Groupon s názvem Getaways, kterou v současné době zavádí například Německo (do budoucna se plánuje například Polsko, Itálie nebo Velká Británie). Ačkoliv my osobně nejsme velkými fanoušky slevových akcí a slevových portálů, musíme přiznat, že v případě, kdy vše dobře promyslíte, může to pro některé z vás fungovat. Slevy jsou vhodné například ve chvíli, kdy jste noví na trhu, máte slabou sezónu, v málo obsazených částech roku nebo zkrátka potřebujete rychlé cashflow.

 

O čem tedy Groupon Getaways je

  • Getaways znamená v podstatě „někam si vyjet“. Jedná se o prodej hotelových nocí, dovolených, speciálních tours nebo například krátkodobých výletů na přesná data, upouští se od voucherů.
  • V případě nabídky hotelových nocí cenová politika vychází z portálu booking.com. Při uzavření rámcové smlouvy si Groupon sám stáhne ceny z booking.com, ceny na Getaways jsou přitom o 20 – 25 % nižší než aktuální ceny na booking.com.
  • Pozor je třeba dávat jen na to, že měníte-li ceny na booking.com, na Groupon Getaways nedochází k aktualizaci (ceny si Groupon stáhne těsně před spuštěním akce a už pak nikdy více).
  • Pobyty a hotelové noci lze prodávat jen na blízkou budoucnost v otázce týdnů, nelze prodávat pobyty platné až např. za 3 měsíce. Délka uplatnění nabídky není ze strany Grouponu limitována. Nabídnout musíte minimálně dva pokoje na vybraný časový úsek.
  • Propagace ze strany Grouponu probíhá přes newslettery, které se rozesílají každé úterý, čtvrtek, pátek a neděli. Minimálně jednou se v něm váš hotel objeví. Po dodání materiálů je Groupon schopný realizovat kampaň do cca 14 dní.
  • Za službu pochopitelně něco zaplatíte, i zde se jedná o provizi ve výši 20 – 25 %. Za odbydlené noci Groupon zasílá tržbu dvakrát do měsíce, pochopitelně sníženou o danou provizi.

 

Co za to můžete čekat?

Podle hotelů, které se již do daného projektu zapojily, je možné při dané kampani prodat 200 až 300 pokojonocí. Na konkrétní nabídky konkurenčních hotelů se můžete podívat zde:

Wellness Hotel Step

Hotel Duo

Hotel Don Giovanni Prague

Pokud máte pocit, že Groupon Getaways je nabídka stvořená právě pro vás, detailní informace si můžete prostudovat zde Groupon Getaways Extranet Deck. Kontakt na Travel Groupon International – Business Development Managera vám velmi rádi zašleme emailem. Stačí nás kontaktovat emailem.

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA