RE-(NA)STARTUJ SVŮJ PRODEJ

&

NAUČ SE, JAK ZA 9 MĚSÍCŮ

VYDĚLAT NA CELÝ ROK

VSTUP DO ONLINE KURZU A MASTERCLASS JE UKONČEN. K DISPOZICI BUDOU ZÁZNAMY ZE ONLINE SETKÁNÍ. JEJICH PRODEJ PŘIPRAVUJEME. EBOOK JE STÁLE V PRODEJI (VIZ NÍŽE). CHCEŠ DOSTAT INFORMACI, AŽ OTEVŘEME DALŠÍ SÉRII? PŘIHLAŠ SE DO NEWSLETTERU.

CHCI BÝT UPOZORNĚN/A, AŽ BUDOU ZÁZNAMY NEBO NOVÁ SÉRIE OTEVŘENA  

CHCI SE O EBOOKU STRATEGIE PŘÍMÝCH REZERVACÍ ANEB RE-NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ DOZVĚDĚT VÍCE

Otevření hranic v nedohlednu! Dokáže super levná nabídka kompenzovat výpadek zahraniční a konferenčního businessu? Dokáže super levná cena přivést tolik hostů, aby byly výsledky v poměru 1:1? Upřímně?  Nízká cena při nízké poptávce nedokáže při 50 % snížení ceny přivést o 50 % více klientů. Navíc, náklady budou stejné, resp. vyšší. Na to jsme přišli už v době ekonomické krize 2008 - 2009. 

Chceš vědět, jak se po Koroně vyhnout dramatickému snižování ceny a jak si cenu dlouhodobě udržet? Chceš si správně na(re)startovat svůj business? Chceš větší nezávislost, nespoléhat už více na rezervace z portálů a prodávat rezervace napřímo? Chceš se naučit spočítat si správnou prodejní cenu?

Přihlaš se do online kurzu, masterclass nebo si přečti ebook.

 Strategie přímých rezervacírestart cenové politiky pro tebe znamená: nezávislost na portálech, optimální prodejní cenu vs. obsazenost, více věrných klientů a podporu vlastní značky

KARTY SE ROZDÁVAJÍ V KRIZI a ta nám ukázala, že bez vlastních PŘÍMÝCH REZERVACÍ jsme jako ryba bez vody. Proč tomu tak je?  

  • Korona nám ukázala, že jakýkoliv výpadek tržeb je pro některé z nás velký zásahem do rozpočtu. 
  • Korona nám ukázala, že už nejsme více ochotni tolerovat jednostranné podmínky ze strany portálů.
  • Korona nám dovolila pocítit bezmoc, kdy jsme místo nových rezervací začali "sbírat" storna a my neměli možnost jakkoliv to ovlivnit.
  • Korona se postarala o to, že jsme měli čas přemýšlet o tom, jak restartovat svůj prodej a jste připraveni investovat do know-how.
  • Korona nám předvedla, že spoléhat se na podporu ze strany státu není na 100 % možné. A že pomoci si musíme umět sami.
  • Korona je jen další ekonomická vlna směrem dolů. Mezi mladými hoteliéry jsou tací, kteří ekonomickou krizi 2008 - 2009 nezažili, stejně tak jako povodně ve 2002. Mladí se mohou poučit z našich vlastních chyb. Nedovol, aby nedostatek zkušeností znamenal na dalších pár let "konec hotelnictví".
  • Korona nám ukázala naše silné a slabé stránky.
  • Rezervační portály nám ukázaly, jak je jednoduché ztratit kontrolu nad tím, kdo má právo zrušit rezervaci a co se stane s předplatbou.
  • Rezervační portály nám definitivně potvrdily, že přímý kontakt s klientem je (nejen) v krizi nepostradatelný. Chybí nám emailové adresy a komunikace je zprostředkovaná.
  • Rezervační portály změnily naši cenovou politiku, aniž bychom to odsouhlasili.
  • Rezervační portály nám nedaly šanci komunikovat s klientem a využít #NerušPobytZměňTermín.
  • Někteří zástupci rezervačních portálů se nám snaží namluvit, že nejlepší strategie je nyní zlevnit, abychom podpořili poptávku. Opravdu pomůže se podbízet?
  • Rezervační portály reprezentují svůj vlastní zájem a nejde jim o udržitelnost celého hotelnictví nejen v Čechách a na Slovensku. Brání svoji značku tím, že rozhodují za nás. Hotelů a penzionů mají v nabídce statisíce. Osud jednotlivých ubytovacích zařízení je jim lhostejný.

VÝZVA PRO VŠECHNY HOTELIÉRY (pro staré pardály i úplné nováčky)

Všichni chceme přilákat nové klienty a udržet ty stávající. Neničme svoji značku tím, že budeme plošně snižovat ceny s cílem zvýšit poptávku. Korona je příležitost začít dělat věci jinak a vzít budoucnost do vlastních rukou.


PRÉMIOVÝ ONLINE VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO VŠECHNY HOTELIÉRY

RE-(NA)STARTUJ SVŮJ PRODEJ
& NAUČ SE, JAK ZA 9 MĚSÍCŮ
VYDĚLAT NA CELÝ ROK

PRÉMIOVÝ ONLINE PROGRAM MÁ NĚKOLIK ÚROVNÍ.

KTERÝ MODUL BUDE PRO TEBE TEN NEJVHODNĚJŠÍ? NAJDI SE! 

JSI ZKUŠENÝ HOTELIÉR, ZATÍM SIS VYSTAČIL S PORTÁLY, ALE TOUŽÍŠ PO VĚTŠÍ NEZÁVISLOSTI? 

Jsi možná ten, kdo byl doposud "živ" převážně z OTA businessu. Nebo jsi ten, kdo provozuje už léta ubytovací zařízení a i ty jsi závislý na OTA. Máš chuť to změnit.

Jsi ten, který potřebuje novou inspiraci, nový pohled na odlišnou cenovou politiku

 Jsi ten, který chce vyšší poměr přímých rezervací. Chceš podpořit ekonomiku svého zařízení tím, že dbáš na výši provize, kterou vyplácíš za zprostředkování.

Jsi ten, kdo si uvědomuje, že nejsme v Las Vegas, kde v krizi 2008 - 2009 nabízeli ubytování zdarma, jen aby dostali klienty do hotelu. 

Možná jsi ten, který nyní bilancuje mezi "děsím se toho, co bude" a "jak si nezničit značku". A zároveň je ti nad slunce jasné, že musíš vydělat na náklady.

Jsi ten, kdo chápe, že dumpingové ceny jsou cesta do pekla a touto cestou se dát nechceš. A otevření hranic v nedohlednu. 

JSI V NAŠÍ BRANŽI CHVILKU, POTŘEBUJEŠ ZKUŠENOSTI A INSPIRACI?

Jsi ten, kdo chce přilákat nové klienty a přemýšlíš, jakou strategii zvolit. 

Jsi ten, kdo hledá způsob, jak si klienty udržet a udělat z nich věrné zákazníky

Jsi ten, který je v branži relativně krátce - jsi mladá krev nebo otevíráš vlastní ubytovací zařízení. Potřebuješ inspiraci a ukázat cestu. Nechceš vymýšlet něco, co už jiní vymysleli a funguje jim to

Jsi ten, který se chce obchodu a marketingu a v technologiích, které používáme, lépe zorientovat.

Jsi ten, kdo si uvědomuje, že investice do vzdělání je stejně důležitá jako třeba zrekonstruovat pokoje či koupit nové matrace. 

Jsi ten, který chápe, že snížení cen se nevyhneme, chceš to ale udělat tak, aby takové rozhodnutí neničilo tvoji značkucena zůstala úměrná kvalitě poskytovaných služeb. 

Jsi ten, co si chce vše po Koroně pořádně vytunit. Chceš využít čas než opět své ubytovací zařízení otevřeš. 

JSI TEN, KDO CHCE VYŠŠÍ TRŽBY, SPRÁVNOU CENOVOU POLITIKU A MÍT VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ?

Jsi ten, kdo vlastní, provozuje ubytovací zařízení, pracuješ jako Revenue / Reservations Manager nebo máš na starosti cenovou politiku a chceš své ubytovací zařízení posunout na vyšší level.

Jsi ten, který chce pro své ubytovací zařízení dlouhodobou prosperitu.

Možná jsi ten, kdo nikdy nezažil v naší branži, co to znamená krize. Chceš se poučit z našich chyb, které jsme za posledních 20 let v cenové politice udělali a ze kterých "jsme se hodně dlouho vzpamatovávali".

Jsi ten, jehož situace před Covid-19 možná vypadala takto: plné víkendy a prázdnější všední dny (nebo naopak).

Jsi ten, kterýho zajímá nový pohled na revenue management, chceš začít používat dynamickou cenu, jen nevíš, kudy do toho.

Jsi ten, kdo je ochoten začít o cenové politice uvažovat jinak

Jsi ten, který chce pomoci s realizací v praxi a konzultace po skončení školení potřebuješ jako sůl

CO SI O NAŠICH KURZECH A ŠKOLENÍ MYSLÍ OSTATNÍ HOTELIÉŘI?

Děkuji za velmi profesionálně odvedené školení. Bylo to nejenom obsáhlé, ale především poutavé, což ještě zdůraznila přátelská a uvolněná atmosféra v celém sále. Ačkoliv jsme určité zásady revenue managementu již uplatňovali, bylo velmi poučné zjistit i jiný pohled a další možnosti z praxe jiných hotelů. Specifika lázeňských hotelů oproti city nebo business hotelům jsou sice významná, ale základní matematika a pravidla se nemění.
Jan ŽižkaOlympic Palace Karlovy Vary
Moc Vám děkuji za celé školení Revenue managementu, za mnoho užitečných informací i Váš profesionální a energický přístup. Školení pro mě bylo velice přínosné. I když jsem měla občas během těch dvou dnů pocit, že je nových informací až dost, musím s radostí konstatovat, že za dalších pár dní si vše sedlo, myšlenky se utřídily a nyní je mi celý koncept jasný. Vše do sebe zapadlo. Kromě konkrétních informací a rad spatřuji ještě jeden důležitý přínos celého školení. Tím je příležitost se na chvíli oprostit od každodenní rutinní práce, zastavit se a zamyslet koncepčně a strategicky do budoucnosti.
Julie ŘíhováZámek Ratměřice
Mně osobně se školení moc líbilo. Oceňuji, že bylo vše cíleno na praxi spojenou s dynamickou cenotvorbou a aktivitami, které správný revenue management vyžaduje. I přesto, že jsem většinu věcí znala a aplikovala již dříve, tak jsem si ze školení odnesla spoustu zajimavých rad a přístupů, které se v praxi budu snažit aplikovat. Velmi přínosný pro měl byl nový pohled na segmentaci klientely, kterou jsem dříve rozlišovala jinak. Jsem také ráda za cenné podněty a zkušenosti ostatních hoteliérů, kteří se školení účastnili.
Vendula GajováHotel Neruda
Školenia s Radkou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme jej profesionálny, ľudský a individuálny prístup k množstvám otázok, Školenia pod jej vedením sú významným prínosom pre hotel.
Katarína Malová a týmHotel Kaskády Sliač, Slovensko
Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení je velice inspirativní. Představte si pod tím zábavnou formu, kdy se nikdo z účastníků nenudí ;-)
Viliam Sivek, jr. Sivek Hotels
Školení a workshopy jsou vždy na velmi profesionální úrovni, stejně jako vybraní řečníci. Teoretické znalosti předávají formou praktických příkladů a zajímavých modelových situací. Atmosféra je přátelská a uvolněná. Akce organizované Pomáháme hoteliérům s.r.o. všem hoteliérům jednoznačně doporučuji.
Tamara KleinResidence Moser a Residence Fontána Karlovy Vary

PROČ A JAK VZNIKL TENTO PROGRAM?

Corona (neboli krize vyvolaná koronavirem SARS-CoV-2, známým jako COVID-19) byla pro všechny z nás překvapením. Všechno frčelo - celá Česká republika i Slovensko zažívaly fantastický boom - vysoké průměrné ceny, skvělá obsazenost. A na začátku roku se vše změnilo. Už v lednu jsme začali pro hoteliéry vysílat online v naší uzavřené skupině na Facebooku. V březnu se z našeho vysílání stal evergreen, protože jsme všichni začali řešit storno podmínky, vracení záloh a jednostranná rozhodnutí ze strany zprostředkovatelů, která se nám ani za mák nelíbila.

Kromě existenčních  a provozních problémů, kterým čelíme, však stojíme před další velkou neznámou. Jak bude vypadat naše cenová politika, až otevřeme?  Jestli bude poptávka a jaká vlastně bude? Vysoká či nízká? Jak smyslusplně a efektivně využít čas, který nyní máme? Naše Covid-19 vysílání jsme nazvali "Během Korony se připrav na další koruny". Vysílání mají své skalní fanoušky i nováčky. Každopádně všichni si začínáme uvědomovat, že je potřeba vzít osud do vlastních rukou a už nikdy nedovolit nikomu, aby o naší cenové politice rozhodoval za nás. Jsme ti, kteří chtějí být pánem situace a rozhodovat, komu a kdy odpustíme či neodpustíme storno poplatky.

Rádoby dobré rady, že nyní je nejlepší cesta zlevnit, abychom podpoříii poptávku, je (podle našeho názoru a letitých zkušeností) ta nejhloupější  rada, kterou nám kdokoliv mohl dát. Potřebujeme stabilní trh, žádný dumping cenpotřebujeme strategii přímých rezervací. V Česku a na Slovensku jsou hoteliéři několika úrovní. A my věříme, že v  našem "restartovacím" programu po Koroně se najdete i vy! 

Získej důvěru v to, že se naučíšzvládneš za 9 měsíců vydělat na celý rok. Potřebuješ k tomu dynamickou cenotvorbu, revenue management a zvýšit poměr přímých rezervací oproti zprostředkovaným. Potřebuješ spokojené klienty. Tohle vše platí jak pro velká města, tak pro regiony. Úspěšný hotel či penzion dělají hosté. Teď máš jedinečnou šanci to změnit od podlahy.

VYBER SI SVŮJ PROGRAM  A NAKOPNI OKAMŽITĚ SVŮJ PRODEJ!

Můžeš si přečíst ebook nebo se zúčastnit online. Podívej se, co každý modul programu obsahuje.

Ebook: Strategie více přímých rezervací ve 20 praktických tipech a ukázkách

Ebook: Pracovní sešit k ebooku s 20 tipy

Ebook: Bonusový tip - online recenze

Video: Jak vybrat správný online rezervační systém


Online kurz: Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby (živá vysílání 3x 90 min)

Otázky & Odpovědi (živě 1x 90 min) 


Online MasterClass: Revenue Management & Dynamická cenotvorba (živě 8x 90 minut)

Online MasterClass: Otázky & Odpovědi 

Konzultace po skončení MasterClass (živě 4x 60 min)

Ebook: Cenová politika aneb hrajeme si s pokoji

Ebook: Revenue Management & KPI

Sada excelových tabulek

Bonusové vysílání: Profit & Loss Rozpočet

FB diskuzní skupina pouze pro účastníky

Zkombinovali jsme všechny naše zkušenosti za posledních 20 let - oblast revenue management, cenové politiky, demand managementu a marketingu - praktické dovednosti ze školení, know-how desítek konferencí a úspěchy naší poradenské činnosti. Během 14 dnů vznikly 3 online produkty, které na sebe logicky navazují. Mají ambiciózní cíl: vydělat za 9 měsíců na celý rok. Ano, takový cíl je reálný! Naši klienti jsou důkazem.

MODUL 1 > EBOOK: Strategie více přímých rezervací aneb re-(na)startuj svůj prodej

  • Ihned po platbě získáš ebook a všechny bonusové materiály do emailu
    Ebook obsahuje 20 praktických tipů a má více než 45 stran.
  • Pracovní sešit
    Tvůj praktický průvodce s dalšími otázkami, které ti pomohou každý tip více rozpracovat a uplatnit v praxi.
  • Spokojený zákazník > vyšší poptávka > vyšší tržba
    Bonusový tip je ebook věnovaný spokojenosti klientů, jak ji sdílet a maximalizovat své šance na více přímých rezervací.
  • Video Jak vybrat správný online rezervační systém
    Bonusové video pro všechny hoteliéry, kteří stojí před rozhodnutím, jak vybrat svůj systém. Ať už ho vybíráte poprvé nebo měníte.

MODUL 2 > Online kurz:  Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby (+ navíc vše z MODULU 1)

  • Kurz proběhne online
    Termín kurzu je 27. 4. - 30. 4. 2020. Vždy od 10. - 11.30 hodin.
  • Živé vysílání
    Sejdeme se 3x na 90 minut a vše proběhne živě. Každý záznam bude natočen a bude k dispozici po dobu 7 dní pro ty, kteří se nebudou moci zúčastnit.
  • 1 členství v programu = 1 ubytovací zařízení
    Z každého ubytovací zařízení se může z jednoho místa na vysílání dívat více účastníků.
  • Otázky & Odpovědi
    Živě budu odpovídat na vaše otázky tak, abyste mohli všechny nápady ihned realizovat. Cenová politika je součástí Online MasterClass: Revenue Management & Dynamická cenotvorba.

+

MODUL 3 > MasterClass: Revenue Management & Dynamická cenotvorba (+ vše z MODULU 1 a MODULU 2)

+

+

  • Kurz proběhne online
    Termín: květen 2020, 8x 90 minut + natočená videa k dispozici 7 dní po skončení každého sezení. Termíny sezení najdeš v objednávkovém formuláři.
  • Konzultace po skončení kurzu
    Online konzultace ve formě otázek a odpovědí (4x 60 min), abyste vše, co jste se naučili, mohli realizovat. Budu vás ještě měsíc doprovázet na cestě Revenue Managementu.
  • 1 členství v programu = 1 ubytovací zařízení
    Z každého ubytovací zařízení se může z jednoho místa na vysílání dívat více účastníků.
  • Sada excelový tabulek a bonusové ebooky
    Ušetřete si čas a námahu vše tvořit. Bonusové ebooky pro další inspiraci.
  • Bonusové vysílání
    Speciální, úplně nové vysílání na téma Profit & Lost Statement podle USALI. Vytunit si můžete i manažerský pohled na celkové náklady svého ubytovacího zařízení. Termín květen - červen 2020, 1x 90 minut + otázky & odpovědi.
  • Upgrade školení z předchozího roku
    MasterClass bude vycházet ze školení Revenue Management & Dynamická cenotvorba. BUDE ZBRUSU NOVÉ A UPGRADOVANÉ pro všechny, kteří na našem školení byli v předchozích letech. 

KDO TĚ CELÝM PROGRAMEM PROVEDE? Jsem RADKA TELYČKOVÁ

Jsem duší revenue manager a hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech, ale také v Praze a zahraničí mě naučila, že jakýkoliv hotel či penzion může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.

Specializuji se na lepší výsledky ubytovacích zařízení. Používám k tomu hotelové technologie - prodejní technologie od Profitroom a nástroj na řízení online reputace od TrustYou. Naučím vás aplikovat zásady dynamické cenotvorby a revenue managementu. Chci, abyste měli více (nejen přímých) rezervací a aby ekonomika vašeho ubytovacího zařízení byla lepší a lepší. 

Jsem spolumajitelkou firmy Pomáháme hoteliérům. Ráda přednáším na konferencích, sdílím své zkušenosti s ostatními formou různých vzdělávacích programů. 

ZAJÍMÁ TĚ, JAKOU MÁM ZKUŠENOST S KRIZÍ? 

Psal se rok 1999 a já jsem na vlastní kůži zažila, co je to z ničeho nic začít používat zásady revenue managementu. Zažila jsem příchod booking.com a expedia.com (a jiných) na náš trh. Zažila jsem i krizová období, třeba to, jak se náš svět změnil po 11. září 2001. Zažila jsem, co znamená pro hotel příchod ničivé povodně, co se děje na rezervacích, jak vypadá dramatický pokles poptávky, jak přestěhovat během dvou dnů všechny klienty (hotel s 372 pokoji) a co znamená nedobrovolně uzavřít hotel.

Zažila jsem ekonomickou krizi v roce 2008-2009, viděla na vlastní oči, co znamená propustit polovinu personálu a jak pracovat s minimálními náklady při maximálním výkonu. Vím, jak vypadá boj o každou rezervaci a o to, jak vydělat na nejnutnější náklady. Mám zkušenosti s tím, co udělá s provozem druhotná platební neschopnost a nutnost platit všude hotově, kdy je platební morálka hotelu ohrožena.

Zažila jsem také, jak je trnitá cesta zvednout RevPAR po tom, co se roztočila spirála sebevražedných cen ubytování a nesmyslných slev a neřízeného konkurenčního boje. A že nám to trvalo téměř celou dekádu se dostat zase nahoru tak, abychom si mohli oddechnout a říci si "wow". Konečně! Konečně odpovídá kvalita ceně a hotel si na sebe krásně vydělává a ještě zbývají finance na rekonstrukci, renovaci či další novinky pro ještě vyšší spokojenost našich hostů.

Zažila jsem malé i velké úspěchy spousty našich klientů, kteří začali úspěšně uplatňovat zásady revenue managementu a navíc uplatnili strategii více přímých rezervací, kterou aktivně od roku 2016 propagujeme, učíme a šíříme mezi vás.

PAMATUJ! 

Mým cílem je inspirovat tě natolik, že jediné, po čem budeš toužit, je co nejrychleji začít uplatňovat zásady revenue managementu a mít více (nejen přímých) rezervací a lepší ekonomické výsledky (na straně tržeb). Ukážu ti to tak, jak bych to dělala sama, kdybych k tobě do hotelu nebo penzionu přišla jako revenue manager. A pokud ti při praktickém uplatňování nebude cokoliv jasné, jsou tu pro tebe naše online setkání. Celý měsíc (u MasterClass) možnost konzultovat je fantastická příležitost vše řádně realizovat. 

Můžeš si přečíst ebook nebo se zúčastnit online. Podívej se, co každý modul programu obsahuje.

Ebook: Strategie více přímých rezervací ve 20 praktických tipech a ukázkách

Ebook: Pracovní sešit k ebooku s 20 tipy

Ebook: Bonusový tip - online recenze

Video: Jak vybrat správný online rezervační systém


Online kurz: Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby (živá vysílání 3x 90 min)

Otázky & Odpovědi (živě 1x 90 min) 


Online MasterClass: Revenue Management & Dynamická cenotvorba (živě 8x 90 minut)

Online MasterClass: Otázky & Odpovědi 

Konzultace po skončení MasterClass (živě 4x 60 min)

Ebook: Cenová politika aneb hrajeme si s pokoji

Ebook: Revenue Management & KPI

Sada excelových tabulek

Bonusové vysílání: Profit & Loss Rozpočet

FB diskuzní skupina pouze pro účastníky

CHCEŠ NASTARTOVAT STRATEGII PŘÍMÝCH REZERVACÍ? ZÁZNAMY Z ONLINE KURZU a MASTERCLASS PŘIPRAVUJEME. 

JAK BUDE PROGRAM PROBÍHAT? Zprvu záleží, který modul si vybereš... podívej se, co získáš! 

KDY DOSTANU EBOOK

Nyní probíhá předprodej a ebook bude distribuován 27.4.2020 v dopoledních hodinách. 

Ebook dostaneš emailem, všechny bonusové materiály taktéž. Vše si můžeš stáhnout, uložit do počítače.

Dokumenty jsou připraveny ve formátu A4, aby bylo možné je dobře vytisknout. 

Bonusové video je nahráno na youtube. Odkaz dostaneš také do emailu.

Samotné zakoupení ebooku neobsahuje účast v Online kurzu ani v MasterClass.

 

KDY PROBĚHNE ONLINE KURZ

Online kurz proběhne v termínu     27. 4. - 30. 4. 2020 v rozsahu 3x 90 minut.

Otázky a odpovědi budou formou živého vysílání ve 4. den kurzu. Čím více sdílených zkušeností a otázek, tím lépe.

Podle počtu účastníků se bude jednat buď o skupinový online meeting (všichni najednou) nebo formu živého vysílání. 

       Každé setkání bude nahráno         a k dispozici po 7 kalendářní dní. 

Účastníš-li se tohoto kurzu, získáváš automaticky také ebook z Modulu 1 se všemi bonusovými materiály. 

KDY PROBĚHNE MASTERCLASS

Online kurz proběhne v termínu květen 2020 (8x 90 minut).

Termíny sezení najdeš v objednávkovém formuláři.

Podle počtu účastníků se bude jednat buď o skupinový online meeting (všichni najednou) nebo formu živého vysílání. Každé setkání bude nahráno a k dispozici po 7 kalendářních dní. 

Konzultace budou probíhat formou živého vysílání nebo skupinového online meetingu (po skončení školení - konec května, začátek června 2020). Budeš mít přiležitost vše zkonzultovat, aby byla tvoje cesta při uplatňování zásad revenue managementu co nejúspěšnější. 

Účastníš-li se tohoto kurzu, získáváš automaticky vstup do Online kurzu Více přímých rezervací (Modul 2) a Ebook (Modul 1).


PROČ SI OBJEDNAT EBOOK, REZERVOVAT ONLINE KURZ NEBO PROJÍT CELÝM PROGRAMEM? 

  • Konečně máš čas
    Korona a vládní nařízení nám uzavřelo (až na výjimky) naše ubytovací zařízení. Chceš využít čas pro nakopnutí svého prodeje po Koroně. Případně restartovat svoji obchodní a marketingovou politiku.
  • I v krizi je pro tebe investice do vzdělání stejně důležitá jako investice do hotelu či penzionu
    Víš, že tvoje investice se ti obratem ruky vrátí. Chceš začít uplatňovat strategie přímých rezervací, aby bylo tvé ubytovací zařízení více nezávislé. Aby bylo ubytování prodáváno s optimální prodejní cenou a přitom nebylo potřeba dramaticky zvyšovat obsazenost.
  • Chceš zvýšit poptávku a mít více klientů
    Ano, to je tvůj cíl po Koroně. Chceš ale, aby nedošlo k plošnému snižování ceny a ničení značky tvého ubytovacího zařízení. Chceš si umět spočítat tu správnou cenu a udělat maximum pro to, aby si za 9 měsíců vydělal na celý rok.
  • Potřebuješ inspiraci a průvodce
    Stačí ti jen ebook a to je v pořádku. Potřebuješ-li ale průvodce strategií přímých rezervací, někoho, kdo tě nejen naučí zásady revenue managementu, ale především ti tyto zásady pomůže aplikovat ve tvém ubytovacím zařízení.
  • Chceš využít zkušenosti a přešlapy z krize v roce 2008-2009
    Je pro tebe důležité poučit se z chyb druhých. Chceš ukázat koncept, který používáme my na cestě k přímým rezervacím a optimalizované cenové politice.
  • Chceš být po obnovení provozu prakticky připraven
    Během provozu nemáš často žádný prostor pro optimalizace cenové politiky, na restrukturalizaci či nastavení jednotlivých technologií, které používáš. Chceš, aby si byl připraven na termíny s nízkou i vysokou poptávku a aby si prodával pokoje za správnou cenu.
  • Zajímá tě, jak uplatňujeme zásady revenue managementu u našich klientů
    Chceš znát koncept toho, jak pomáháme hoteliérům k vyšším tržbám, protože to samé chceš pro své ubytovací zařízení. Víš, že jsme schopni tě navést a ukázat ti, jaké technologie k tomu používáme. Chceš být připraven.

Osud máte ve vlastních rukou

Váš úspěch zcela závisí na vašem vlastním úsilí, motivaci, odhodlání a na schopnosti dotáhnout věci do konce. Nemůžeme předvídat a ani nezaručujeme, že dosáhnete konkrétního výsledku. Stejně tak vy berete na vědomí a přijímáte fakt, že výsledky se u každého případu liší. Výsledky každého ubytovací zařízení závisí na prostředí, ze kterého vzešel, na oddanosti, touze, motivaci, činech a četných dalších faktorech. Plně přijímáte fakt, že nelze zaručit konkrétní výstupy nebo výsledky, které byste při nakládání s informacemi získanými na těchto webových stránkách či skrze produkty, s nimiž se na stránkách setkáte, očekávali. Zakoupením tohoto ebooku, souhlasíte s tím, že neexistuje žádná záruka dosažení konkrétního výstupu či výsledku na základě některého z prezentovaných nápadů, nástrojů, strategií nebo doporučení. Neslibujeme ani neposkytujeme záruky stran pravděpodobnosti vašeho úspěchu, výkonu, budoucích výnosů, obchodních zisků, splnění marketingových cílů, růstu počtu zákazníků nebo výsledků jakéhokoli druhu. Berete na vědomí, že k jakémukoliv obchodnímu úsilí se neodmyslitelně váže riziko, ať už je jakékoliv, a za taková rizika přebíráte veškerou odpovědnost.

Disclaimer – příjmy a zisky. Jakékoliv zmínky o příjmech či zisku nebo příklady použité na našich webových stránkách jsou pouze odhady toho, co se nyní anebo v budoucnu může stát. Na základě příkladů z našich webových stránek nemůže být vyvozena žádná záruka ohledně konkrétního finančního výsledku. Berete na vědomí, že nemůžeme nést zodpovědnost za vaše výnosy, úspěch nebo nezdar v souvislosti s vašimi osobními či obchodními rozhodnutími, za zvýšení nebo snížení vašich financí či úrovně příjmů, nebo za jakýkoliv jiný výsledek, ke kterému můžete dospět na základě informací prezentovaných na našich webových stránkách. Pouze vy sami jste zodpovědní za své výsledky.

Zkušenosti druhých a příklady z praxe. Svědectví a přehledy o zkušenostech jiných hoteliérů prezentujeme na svých stránkách pouze pro ilustraci. Popis zkušeností, příklady a fotografie jsou majetkem našich klientů. Nepředstavují záměr nebo záruku, že současní nebo budoucí klienti dosáhnou stejných či podobných výsledků. Tato svědectví představují spíše příklady toho, co je možné, a jsou použity pouze pro potřeby názornosti.

Zajímá tě ještě něco? 

Neváhej a napiš mi!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů