Lucie Havlíková

K holkám Jarce a Radce mě zavedla spíše náhoda...nebo osud? Ať tak či onak, už je tomu skoro rok, kdy jsem měla nastupovat na marketingovou stáž do jedné personální agentury v centru Prahy, nicméně (naštěstí!) v den podpisu smlouvy mi majitelka Pavla povídá: "Lucko, právě dnes mi volala známá s menší firmou, co dělá hotelový byznys a poptává pracovní pozici - přímo Vám šitou na míru, nechcete se na to podívat? Je to tedy full time job, takže stáž bychom museli odložit, ale myslím, že budete nadšená." A já opravdu byla, od prvních chvíle, kdy jsem viděla ty úžasné energické webové stránky oné malé friendly firmičky, která tak ráda pomáhá hoteliérům.

Následovalo první setkání a přijímací pohovor s Jarkou a již během prvních pár minut jsem měla jasno, že toto je ten směr, kterým se chci dál ubírat. A tak jsem se ocitla v úžasné firmě PH - Pomáháme hoteliérům a začala jsem se postupně učit a seznamovat...s Booking Engine, Profitroomem, celým supportem a zázemím v Poznani, ale také se všemi klienty naší firmy - a že jich není málo! Postupně jsem tak začala vnímat hotelový svět zcela jinak než doposud, tak nějak více globálně 🙂

 

MÁ HOTELIÉRSKÁ HISTORIE

Můj start v hotelnictví začal v 19 letech, kdy jsem nastoupila na plzeňskou univerzitu. Vzhledem k tomu, že jsem velká pragmatička a realistka, nebyla jsem nikdy onou klasickou studentkou, která celé noci flámuje a sem tam zajde na přednášku. Naopak, již tenkrát mi bylo jasné, že bez řádné praxe a dovedností se dnes člověk neobejde. Práce pro mé vždy byla prioritou a pozice recepční se tehdy jevila jako ideální job, jak skloubit studijní povinnosti s těmi pracovními a přitom se z toho nezbláznit 🙂

Začala jsem tedy pracovat jako recepční v rodinném hotelu v centru Plzně. Hotelové prostředí se tak velice rychle stalo mým druhým domovem, i když označení ,,druhý domov“ je dosti zavádějící – vzhledem k objemu studijních povinností a počtu nočních směn, jsem zde ve skutečnosti trávila daleko více času než doma. Po několika letech v provozu jsem se zcela logicky vypracovala na manažerskou pozici a zajišťovala tak celkový chod recepce a café baru. Nicméně studium v Plzni netrvalo věčně a já po čtyřech letech opustila plzeňské vody a vydala se za další profesí a studiem do pražské metropole.

Pro budoucí kariéru a rozšíření obzorů jsem nejlepším řešením shledala kombinované studium na Vysoké škole hotelové, kde jsem se více zaměřila na ekonomiku, management a marketingové komunikace. Jelikož jsem si za ty roky k hotelům obecně vypěstovala velice vřelý vztah – volba zaměstnání byla opět zcela jasná. A tehdy jsem zvolila Three Crowns Hotel, ležící v samém srdci Žižkova. Zde pracovní pozice recepční zahrnovala opravdu veľa veľa činností, od welcome guest, po klasickou administrativu, check-in, check-out, rezervace, obsluhu lobby baru, consierge a tak dále a tak dále...však to nejlépe znáte milí hoteliéři 🙂  Jak se říká, zkušenost k nezaplacení, nicméně po určité době jsem věděla, že ze recepčním pultem nechci postávat po zbytek svého života a že je na čase se více angažovat. Jeden rok jsem ještě pracovně strávila nareprezentačním zařízení Ministerstva Vnitra, kde jsem si jen utvrdila, že státní správa opravdu pro mě není to ,,pravé ořechové‘‘ a že se potřebuji profilovat v dynamickém prostředí salesu a byznysu.

MÁ PRACOVNÍ POZICE

A kde se nacházím nyní? V úžasné familiární firmě, sídlící v malebném prostředí královských Vinohrad, kde pracuji jako Marketing & Support Coordinator. Navíc obklopena kolektivem skvělých a úspěšných žen, jak po lidské, tak profesní stránce, se kterými každý den pomáháme – a co je hlavní – vždy s úsměvem. Co více si tedy přát do budoucna? Snad jen více přívětivých a spokojených klientů, kteří se nebrání ,,zuby nehty‘‘ inovacím a novým technologiím a naopak rádi pracují s dynamickou cenotvorbou. Takových, kterým není budoucnost jejich hotelu lhostejný, kteří jsou nakloněni pozitivním změnám a půjdou do toho s námi, s Profitroom.       

  Pakli-že jste naším novým klientem a využíváte služeb Booking Engine a Channel managera, pak jsem to právě já, kdo s Vámi v počátcích absolvuje prvotní školení a detailně Vás seznámí s funkcemi a technickými parametry  těchto produktů. Provedu Vás také všemi zákoutími správného nastavení, předvedu Vám tvorbu atraktivních pobytových balíčků a kompletně sestavím celý Váš profil v Profitroom. Tímto však moje práce nekončí. Náš technický support je tu pro Vás od pondělí do pátku. Tak volejte, piště, screenujte 🙂 Vždy rády pomůžeme!

KONTAKT