BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Novinky z branže > Menu na šest hodin, co pod stromeček a kuchyň na kolečkách

Menu na šest hodin Jestli už nevíte, jaké složení menu ve své restauraci nabízet či jak svou nabídku obohatit, nechte se inspirovat dánským šéfkuchařem Rasmem Munkem, který ve své kodaňské restauraci Alchemist nabízí 50chodové menu. Hosté si prý na něj mají vyhradit šest hodin svého času. Zážitek to nebude jen tak ledajaký, kromě jídla zde...

Novinky z branže > Pozor na dobrou pověst, pokuta za home sharing a Best Travel Ad 2018

Pozor na dobrou pověst O tom, jak rychle si můžete zničit dobrou pověst, by mohl povídat majitel pražské kavárny Café Café. Nedávno si sem na kávičku zašel bollywoodský herec a komik Vir Das se svými rodiči, bohužel se jim ani po několika pokusech nepodařilo si objednat, a tak odešli. Herec si však na Twitteru postěžoval,...

Jak na věrnost zákazníků

Budování pevné základny věrných a vracejících se hotelových hostů patří k jednomu z nejdůležitějších kroků na cestě za skutečným úspěchem. Nemusíme vám říkat, jak rozmazlení dnes zákazníci jsou – možnosti jsou jim servírovány na stříbrném podnose a konkurence je každým dnem ostražitější a nápaditější. Udržet si stávající hosty je úkol stejně důležitý jako získávat ty nové. Přečtěte...

Spokojenost hosta: Hrajte to na emoce!

Zavřete oči a zkuste si sami představit, kdy jste byli naposledy vy sami naprosto spokojení se zážitkem, který jste měli v hotelu nebo v restauraci. Na čem byl tento pocit spokojenosti založen? Většina z vás by měla v tuto chvíli odpovědět něco v tom smyslu, že jste se v daném zařízení cítili dobře proto, že jste si připadali jedineční. Jako by...

Novinky z branže > TripAdvisor ještě osobnější, cestování bez pasu a když vám host poděkuje

TripAdvisor ještě osobnější TripAdvisor, největší cestovatelský web na světě, v polovině září oznámil, že za svým posláním pomáhat členům v plánování a realizaci bezchybného cestovního zážitku se v budoucnu stane více „sociální“. Co to konkrétně znamená – turisté budou moci „následovat“ své přátele, ale také experty v cestování (tedy různé vydavatele, společnosti, značky a ovlivňovatele sociálních médií) a za...