Tři zlatá pravidla pro úspěšný metasearch marketing

Už vás někdy napadlo se podívat, jestli je váš hotel uvedený na webu trivago? A napadlo vás někdy, že informace o vašem ubytovacím zařízení získává tento web přímo od online travel agents (OTAs) vlastně úplně bez vašeho vědomí? Není tedy nejlepším řešením se do trivago profilu vašeho hotelu vlastnoručně zapojit a udělat tak z něj ten nejúčinnější marketingový nástroj? Pokud se budete držet těchto tří zlatých pravidel, půjde vám to jako po másle.

#1 Umožněte rezervace online

Abyste vůbec měli možnost objevit se na webu trivago, musíte nějakým způsobem spolupracovat s OTAs a umožnit svým hostům provádět rezervace ve vašem hotelu online. A abyste se na webu trivago objevili po zadání dotazu mezi prvními možnostmi ubytování, měli byste spolupracovat s co nejvíce rezervačními portály. Tím zvýšíte svou viditelnost napříč mezinárodními trhy.

TIP: Sledujte svůj online výkon

Zaregistrujte se na účtu trivago Hotel Manager a budete dostávat informace, o kterých se vám doposud ani nezdálo. Můžete být například schopni sledovat ceny své konkurence nebo tok zákazníků, které k vám posílají rezervační portály.

#2 Vezměte do svých rukou kontrolu nad svým hotelem a buďte viditelní

Představte si na chvíli, že jste hostem a chcete si zarezervovat pokoj ve vaší lokalitě. Pak se podívejte na svůj profil na trivago a sami si odpovězte na otázku „Zvolil bych si jako zákazník tento hotel? Je tohle ta nejlepší možnost v dané lokalitě? Hned nato se podívejte na svůj profil přes trivago Hotel Manager a upravte ho podle toho, co jste si právě uvědomili.

TIP: Nestyďte se a nebuďte skromní!

Doplňte a upravte informace o hotelu podle toho, co uznáte za vhodné, že by nejvíce lákalo zákazníka. Každý sebemenší interní poznatek o hotelu vám pomůže v očích zákazníka vystavět unikátní a jedinečný obrázek o vašem zařízení.

#3 Přidejte reprezentativní obsah

Abyste předběhli konkurenci, měli byste svým potenciálním zákazníkům nabídnout detailní přehled o svém hotelu. Proto je nutné, abyste do svého profilu přidali kvalitní fotky, unikátní popisky a vysvětlivky v různých jazykových mutacích a všechny tyto informace pravidelně obměňovali a aktualizovali.

TIP: Snažte se zaujmout kvalitním projevem a zajímavými detaily

Přidávejte například pravidelně nové popisky svých silných stránek včetně kvalitních obrázků. Nechte hosty nakouknout pod pokličku – přidávejte fotky ze zákulisí, každodenní příběhy nebo vtipné historky.

Naše rada závěrem

Co z toho všeho vyplývá? Být viditelný na internetu není práce zrovna jednoduchá a OTAs vám s tím samozřejmě za určitý poplatek pomůžou. Vy byste ale chtěli nabízet ceny i ze svého vlastního webu, tedy zobrazovat na rezervačních portálech link na své stránky? To je samozřejmě možné. Nesmíte ale zapomenout, že to nepůjde bez certifikované booking engine, která vám s celou touhle trnitou cestou pomůže.