TECHNOLOGIE A INOVACE V HOTELNICTVÍ

Výběr té správné technologie není jen otázka realizace výběrového řízení. Už jen samotné plánování změny je vhodné zaměřit strategicky. Zamyslet se nad tím, jak Vám vybraný nástroj má sloužit, jak moc a do jaké míry musí umět komunikovat nebo spolupracovat s Vaší současnou technologií. Je její výběr výběr závislý např. na obměně hardware nebo bude software v cloudovém řešení nebo na externím serveru. Jaký bude mít výběr technologie vliv na personál? Jste schopni zvládnout trénink sami nebo potřebujete pomoci?

Takových otázek bychom si měli položit ještě více. Vždy je nezbytné vyhodnotit všechny aspekty a to vždy s ohledem na typ technologie, kterou si chcete pořídit. Nebo byste si měli pořídit. Někdy si dokonce můžete myslet, že potřebujete „toto“ a nakonec zjistíte, že možná byste spíše potřebovali „tamto“ a že i „tamto“ zvládne zajistit to, co jste potřebovali od „toto“. Komplikované, že?

Léta praxe, ale především naši klienti nás vycvičili! Umíme si poradit téměř se vším. Známe a pracujeme s různými booking engine (online rezervační e-shopy, které máte naintegrované na vlastní hotelové www stránce), s channel manažery, s GDS, CRS, PMS (interní hotelový rezervační systém). Máme zkušenost i s online reputačními software, s řešením pro správu meta-search kampaní, se softwary, které pomáhají s „guest engagement“ v rámci rezervačního procesu. Nebo např. jak marketingově využít wi-fi, nebo jak pracovat s web-chat, a které aplikace jsou na trhu k dispozici. Existuje tolik různých možností, jak si usnadnit, zlepšit, zefektivnit práci a mít dostatek času na zákazníka „v přímém přenosu“.

Díky tomu, že organizujeme hotelovou konferenci #dotcomhotel, se nám „hlásí“ k řečnickému pultu spoustu technologických firem. Máme na spoustu z nich kontakty, můžeme Vám doporučit přesně to, co hledáte. Napište nám, co Vás trápí nebo co hledáte a my Vám rádi pomůžeme.

JAKÉ EXISTUJÍ TECHNOLOGIE?

  • Webdesing pro hotelové www stránky
  • Booking engine (hotelový e-shop na rezervace)
  • Channel Manager
  • Online reputation systém (ORM)
  • Centrální rezervační systém (CRS)
  • Globální distribuční systém (GDS)
  • Property Management System (PMS nebo také HIS – hotelový informační systém)
  • Meta-Search Campaing Software
  • Web-Chat
  • Afflialite Marketing
  • Wi-Fi
  • Social Media Engagement pro hotelové hosty
  • Interaktivní hotelové TV (smart TV)

Zůstaňte s námi v kontaktu