HODNOCENÍ HOTELŮ JE TEN NEJÚČINNĚJŠÍ MARKETING

Ukažte, že jste dobří a že pobyt ve Vašem hotelu za to stojí!

Svět se mění a to, co se ne tak dávno šířilo pouze slovně, se teď neuvěřitelnou rychlostí a v neuvěřitelném množství objevuje na internetu.

Věděli jste, že je asi 250 aktivních webových stránek, kde je možné napsat názor či rezenci na Váš hotel či pension?

Věděli jste,  že průměrný hotel stráví přibližně 8 hodin týdně sběrem recenzí, odpovídáním na ně a ještě k tomu není schopen je analyzovat?

Věděli jste, že každou negativní recenzi můžete změnit a dalšího zákazníka tak přesvědčit o tom, že chyby se sice stávají, ale že je berete vážně a poučujete se z nich tak, aby každý další host měl v hotelu lepší pobyt než host před ním?

Věděli jste, že můžete ovlivnit, co se o Vás píše a tím si zvyšovat počet rezervací napřímo anebo pozici na vyhledávačích? Věděli jste, že můžeme “ovlivnit své” hodnocení na Google a zobrazovat tam svá hodnocení?

Věděli jste, že můžete odesílat takové online dotazníky spokojenosti, jejichž výsledek (hvězdičky nebo ve formě sématické analýzy) bude vidět na různých meta-search stránkách jako je Trivago.com, Kayak.com, Wego.com, ale i na Google?

Věděli jste, že můžete svá hodnocení sdílet i na vlastní hotelové www stránce, aniž byste museli svá hodnocení ručně vkládat do webu?

Pokud vám neříkáme žádnou novinku a vy už jste všechny tyto informace dávno věděli, pak se nebojte s recenzemi pracovat a pochlubit se ostatním, jak jste úspěšní. Pokud jsou tyto informace pro vás novinkou a chcete se svou online reputací něco dělat, obraťte se na nás. Rádi vám ukážeme cestu k efektivním a účinným řešením.

LÍBÍ SE VÁM TO?


Zůstaňte s námi v kontaktu