Novým fenoménem v cestování je flexibilita

Každý miluje slevy a výhodné nabídky, tento fakt se nevyhne ani cestování. Turisté už přišli na to, že mohou ušetřit značné finance, pokud budou ve svém plánování flexibilní. To se týká především pohyblivých dat při rezervacích hotelů a letenek. Vy jako hoteliéři jim to prostě jen musíte umožnit.

Sázka na levnější data

Tři z pěti dotazovaných cestujících potvrdili, že by byli vždy ochotní změnit datum své plánované cesty, pokud by jim to ušetřilo peníze. Pro vás to znamená jediné – navodit cestujícím myšlenku, že datum, které je výhodné pro vás, je výhodné i pro ně. A nabídnout takovou cenu, která pro ně bude přívětivá.

Pomoc při hledání nejlevnější varianty ubytování nabízí turistům i samotný Google. Při zadání data a specifického hotelu nyní uvidí v kalendáři přehled levnějších a dražších dní, respektive nocí. To cestujícím umožňuje sledovat trendy daného hotelu a změnu cen ubytování v daném časovém úseku.

Centrum mimo centrum

Nyní dobrá zpráva pro hotely, které se nenacházejí v městských centrech nebo turisticky oblíbených oblastech. Host už totiž přišel i na to, že pokud se posune jen několik kilometrů od vytížených oblastí, nebude muset sahat tak hluboko do kapsy. Záleží jen na tom, jak velkou vzdálenost je ochotný akceptovat.

Nové vlastnosti vyhledávání ubytování přes Google umožňují cestujícím vidět všechny možnosti ubytování v dané oblasti na interaktivní mapě, která zobrazuje vzdálenosti mezi jednotlivými hotely a jejich cílovou destinací. Samozřejmostí je pak zobrazení ceny a dalších nabízených služeb.

Jednoduše řečeno, nejnovějším fenoménem co se týká plánování cestování a ubytování je jednoznačně flexibilita. A tu musíte být schopní a ochotní svým hostům nabídnout. Pracujte na variabilitě cen, zaměřte se na hluchá období a zvykněte si na to, že s cenou se musí hýbat. Hosté už si toho pak všimnou sami.

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *