Novinky z branže > Propagace na webu, Evropa stále bezpečnější a hosté na prvním místě

Expedia Letní dovolená

Okurková sezóna je v plném proudu a vy hledáte jakoukoliv příležitost, jak svůj hotel zviditelnit? Jednu takovou vám na měsíc srpen nabízí portál Expedia pod lákavým názvem Letní dovolená. Co to pro vás znamená? Registrací přes extranet Expedia PartnerCentral se zapojíte do slevové kampaně, která vám umožní navýšit počet rezervací zviditelněním se ve výsledcích vyhledávání na tomto webu. Jednoduše svým zákazníkům nabídnete při rezervaci srpnového ubytování ve vašem hotelu slevu ve výši minimálně 15% dle vašeho uvážení a už můžete jen sledovat, jak jsou vaše pokoje propagovány po celém světě na webu Expedia.com, Hotels.com a Travelocity.com. S rozhodnutím spěchejte, registrace poběží už jen několik dní, tak ať tuto šanci nepropásnete! Více info najdete ZDE.

Další ročník Noci hotelů již volá

Letošní první ročník Noci hotelů se podle pořadatelů nadmíru podařil, proto již nyní pracují na dalším konání, které se podle předběžných informací bude konat 26. ledna 2018. Kromě Prahy bude turistům nabízeno mnohem více českých lokalit, takže se mají hoteliéři i cestující na co těšit. Stejně jako při prvním ročníku budou hostům hotely nabízet ubytování za jednotnou cenu (loni to bylo 777 Kč), aby tak zpřístupnily své prostory co největšímu počtu cestujících. Hlídejte si termíny registrace, bude to velké a byla by škoda se nezapojit! Více info najdete zde ZDE.

Evropa stále bezpečnější

Podle informací vyplývajících ze zpráv European Travel Commission evropské destinace šplhají výš a výš na žebříčku bezpečných lokalit. Miliony mezinárodních cestujících vyhledávají dovolenkové pobyty, u kterých si mohou být jistí, že si je vychutnají bez černých myšlenek na terorismus. Podle zprávy European Tourism 2017 – Trends&Prospects 28 z 30 zmíněných destinací vykazuje v roce 2017 procentní nárůst počtu turistů v rámci až dvouciferných čísel. V tomto směru vede Island s 56 %, dále Černá Hora (25 %), Malta (23 %) a Kypr (18 %). Česká republika a Praha se nadále pohybují na vrcholu podobných hodnocení, zapracujte proto na svých marketingových aktivitách, ať si z tohoto pomyslného koláče úspěchu také něco ukrojíte.

Udělejte pro hosty něco navíc

V následujícím videu belgických aerolinek Brussels Airlines se můžete inspirovat ohledně postoje k zákazníkům. Již všichni víme, že hosté či zákazníci milují, když pro ně někdo udělá něco nad rámec stanovených možností. Belgické aerolinky natočily reklamu se stejnými herci, která se ale odehrává v rozmezí 15 let. Ukazuje tak, že pro ně není nic nemožné a zákazník je vždy na prvním místě. A tak by to mělo být i u vás v hotelu.

Přejeme vám týden plný nezapomenutelných úspěchů a překvapení pro vaše hosty.

 

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA