BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Spokojenost hosta: Hrajte to na emoce!

Zavřete oči a zkuste si sami představit, kdy jste byli naposledy vy sami naprosto spokojení se zážitkem, který jste měli v hotelu nebo v restauraci. Na čem byl tento pocit spokojenosti založen? Většina z vás by měla v tuto chvíli odpovědět něco v tom smyslu, že jste se v daném zařízení cítili dobře proto, že jste si připadali jedineční. Jako by...

Novinky z branže > TripAdvisor ještě osobnější, cestování bez pasu a když vám host poděkuje

TripAdvisor ještě osobnější TripAdvisor, největší cestovatelský web na světě, v polovině září oznámil, že za svým posláním pomáhat členům v plánování a realizaci bezchybného cestovního zážitku se v budoucnu stane více „sociální“. Co to konkrétně znamená – turisté budou moci „následovat“ své přátele, ale také experty v cestování (tedy různé vydavatele, společnosti, značky a ovlivňovatele sociálních médií) a za...

Novinky z branže > Střední Evropa dohání západ, restaurace tak trochu jinak a byznys zvaný Michelin

Střední Evropa dohání západ Průměrné ceny ubytování v hotelech ve střední a východní Evropě dosáhly v minulém roce historického maxima. Obstojná byla také obsazenost, což některé středo a východoevropské trhy staví na úroveň metropolí západní Evropy. Dokazuje to studie společnosti Cushman&Wakefield a publikace agentury STR. Na výsluní se drží také Praha, průměrná cena za noc v hotelu se...

Generace Z: Nová vlna cestování

Že online travel agencies (OTAs) neustále nabírají na popularitě, a to navzdory veškerým vašim snahám nahnat své hosty na váš vlastní web, na to už jste si asi tak trochu zvykli. Překvapivé pro vás ale možná budou výsledky průzkumu společnosti WYSE Travel Confederation, která zpovídala 57 tisíc cestovatelů pod hranicí věku 30 let. Vyrostla nám...

Expedia ruku v ruce s Googlem

Společnost Expedia jen před několika málo dny oznámila spuštění aplikace Action, která má komunikovat s virtuálním asistentem Google. Díky tomu budou moci zákazníci/cestovatelé hlasově využívat celou řadu funkcí spojených s cestováním, jako například rezervování hotelu, vytváření seznamů k balení kufrů nebo procházení cestovních plánů. Aplikace Expedia Action umožní zákazníkům ovládat jejich cestovní aktivity pomocí hands free příkazů jakémukoliv...