BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Novinky z branže > Marriott experimentuje s homesharing, Accor kupuje Mövenpick a další šance pro Ritz-Carlton

Marriott experimentuje se sdíleným ubytováním Největší hotelová společnost na světě Marriott International se rozhodla podat jasnou zprávu webům nabízejícím ubytování i svým konkurentům a vypustila zprávu o zapojení se do trhu tzv. homesharingu (tedy sdíleného ubytování).  V jejím podání bude vypadat tak, že se v pilotním projektu na půl roku spojí s londýnskou společností Hostmaker, která nabízí pronájmy...

Co jste možná nevěděli: revenue management a německé prázdniny a státní svátky

Máte německou klientelu? Zbystřete. Nedávno jsem hovořila s jedním majitelem společnosti, která pronajímá apartmány v Praze a jejich hlavní klientelou jsou rodiny s dětmi. Říkal, že připravil kampaň pro německé rodiny na všední dny (v mimosezóně) a na prodloužené víkendy či pobyty během německých státních svátků. Tady je vše naprosto v pořádku a udělala bych...

Rezervují hosté více když svítí slunce nebo když prší?

Hotely větru ani dešti neporučí, což ovšem neznamená, že by měly ignorovat předpovědi počasí. I když není v ničí moci zaručit příznivé povětrnostní pdomínky, počasí ovlivňuje poptávku po ubytování. Nelze ho ovládat, ale je možné se mu alespoň přizpůsobit. Podle výzkumu World Tourism Organization vyhledává informace o počasí ve zvolené destinaci 86 % turistů. Pokud plánují...

Jak být originální za pár korun

Slyšíte to z každé strany, že pokud chcete přilákat více hostů do svého hotelu, musíte mít něco navíc. Někdo za to něco navíc považuje příběh linoucí se profilem vašeho hotelu, jiný originální přístup nebo vybavení. Spousta z toho si ale vyžaduje hromadu peněz, nebo minimálně hromadu času a ještě dobrý nápad k tomu. Hotel Zed v kanadském městě Victoria...

GDPR: Co čeká hoteliéry s příchodem nové ochrany osobních dat

GDPR, jinými slovy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, je nová legislativa EU, která nabude platnosti v květnu 2018 a výrazným způsobem zvýší ochranu osobních dat občanů. Co to přesně znamená pro obor hotelnictví a jakým způsobem se změní každodenní chod hotelů, to si můžete přečíst na následujících řádcích. Ještě pořád máte čas se dobře připravit....