BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Google Maps mění cenovou politiku, co to pro vás znamená?

Když společnost Google v loňském roce jen tak mezi řečí oznámila, že plánuje vydělávat na svých mapách velké peníze, nikdo ještě netušil, o jak velkých penězích je řeč. V květnu letošního roku již vše začalo nabírat podobu s oznámením velkých změn v rámci cenové politiky a podmínek využívání Google Maps a překvapivě bleskově hned v červnu začal platit nový ceník,...

Foodstyling: Jak fotit kouzla na talíři

Neustále vám sypeme do hlavy, jak je důležité mít k dispozici kvalitní fotografie hotelu. Ty ale neuděláte sami na mobilu, nejspíš si budete muset zaplatit profesionálního fotografa, který vám fotky zhotoví. Asi se budete divit, ale to samé se týká také fotografií prezentujících vaši restauraci. Potřebujete nejen obrázky vnitřních prostor, ale také pokrmů. Ty jsou na...

STR: Jak jsou na tom pražské hotely v roce 2018

Taky vám připadne, že minulý rok to šlo u vás v hotelu tak nějak samo od sebe, zato letos už musíte přiložit ruku k dílu a o případný růst tržeb se skutečně postarat? Silná poptávka roku 2017 je letos mírně oslabená, Česká republika sice stále je jednou z nejbezpečnějších destinací Evropy, do této skupinky už...

Novinky z branže > Věčný svit Airbnb, čínské hotely skenují obličeje a zas něco nového

Věčné téma Airbnb Airbnb je věčné téma, takže se mu budeme věnovat i tentokrát. Podle Evropské komise tato aplikace nezobrazuje ceny svých nabídek správně, čímž porušuje spotřebitelská pravidla Evropské unie. Provozovatel největšího webu se sdíleným ubytováním má čas do konce letošního srpna, aby navrhl potřebné úpravy. V podstatě jde o to, aby zákazník na první pohled...

Online reputace v číslech aneb 25 poznatků z výzkumů online hotelové reputace

Nezávislá hodnocení hostů na veřejně dostupných webech jsou při výběru ubytování stále zásadnějším kritériem. Pro spoustu lidí jsou online recenze důvěryhodnější než oficiální web líčící hotel v nejlepším světle. Ze zahraničních průzkumů můžeme vyvodit, jak významný má internetový obsah dopad na reputací a s ní související přímé rezervace. Zajímavá data shrnují chování hostů, kteří už nemusejí...