BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Novinky z branže > Cestování a la carte, nečtěte urážlivé komentáře a úsměv prosím!

Cestování a la carte Kdo by nechtěl mít při cestování všechny služby na jednom místě. Vždyť je to otrava hledat zvlášť letenku, půjčovnu auta nebo all inclusive dovolenou, na to přišel už nejeden cestovatelský portál. Jenomže tady už se bavíme o vyšším levelu. Realitní investorka a manželka jednoho z nejbohatších Čechů Pavla Tykače, a totiž Ivana...

Odlište se od hotelové šedi: 5 kroků k vytvoření úspěšného konceptu

Hotel bez konceptu je jako tělo bez duše. Neoriginální, fádní a zaměnitelný s konkurencí, která také nemá ambice jakkoliv vynikat. Na takové místo se budou hosté jen těžko vracet a doporučovat ho známým. Jednoduše se jim nevybaví, kde vlastně byli ubytovaní. Nejde zdaleka jen o design interiéru. Hotelový koncept je výsledkem mnoha faktorů. Vytváří jej především...

Novinky z branže > Když říkáme originálně, trendem je necestovat a pozor na „influencery“

Když říkáme originálně… Víte, jak vždycky mluvíme o tom, abyste zapracovali na konceptu svého hotelu. Abyste byli originální, spojili se svým provozem nějaký příběh. Tak tady máte jeden příklad za všechny. Nedaleko Prahy v obci Lety se nachází hotel, jehož název vypovídá za vše, Pivotel MMX. Jde o kombinaci designového hotelu a pivní restaurace, kde čepují...

Novinky z branže > Co takhle Agoda, Cuketka prodal Scuk.cz a sbohem Bourdaine

Agoda uděluje Gold Circle Awards Možná tomu nebudete věřit, ale booking.com není v oblasti webů zprostředkujících ubytování na světě sám. Budeme-li přesnější, jsou jich desítky, možná i stovky. A jedním z nich, i když v podstatě vlastněný stejným majitelem, jako již zmíněný booking.com, je také web agoda.com. Agoda funguje jako každá moderní OTA (online travel agency), za provizi...

Jak upevnit pozici na Googlu přes nástroj Moje firma?

Internetové vyhledávače v čele s tím nejpoužívanějším mohou celkem jednoduše přivést hosty do vašeho hotelu. K jejich oslovení nejsou nutné investice. Postačí správně používat nástroj Moje firma na Googlu. Profil hotelu s aktuálním obsahem může zafungovat lépe než placená online propagace. Přitom stačí jen efektivně využít možnosti, které internet nabízí. Čím větší péči budete profilu vašeho hotelu věnovat,...