BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Novinky z branže > Hotelů jako hub po dešti, Airbnb pro firmy a Go green, go!

Jako houby po dešti Praha zažívá turistický boom, hotely praskají ve švech a kde to jen jde, staví se nové projekty. Jednou z nejčerstvějších novinek je přírůstek hotelové rodiny Pytloun Hotels, který byl nedávno otevřen přímo na Václavském náměstí. Jedná se o Pytloun Boutique Hotel Prague a dělá čest svému jménu. Vybaven je špičkovým designem i...

Novinky z branže > Jde to i bez dýška, Čína objevuje svět a v Brně už není nuda

Jde to i bez dýška Tři malé americké restaurace se pustily do boření mýtů a ve svých provozech zakázaly hostům dávat spropitné. Haymarket Cafe v Massachusetts a Delta Diner ve Wisconsinu přišly s no-tip strategií již v roce 2015, Hive v Indianě teprve před pár týdny. Každý z nich přistoupil k dané situaci po svém, společně se ale shodují, že provoz...

Revenue management v praxi: Tipy ke stabilnějším příjmům

Pro prosperující hotel nejsou jediným kritériem úspěchu plné pokoje. Mnohem důležitější je, za jakou cenu a podmínek je hosté obsadí. Trh s ubytovacími službami je proměnlivý a je nutné na jednotlivé podněty včas reagovat. Každý hotel v průběhu roku zaznamenává zvýšenou a sníženou poptávku. Ale jen ty s dobrým revenue managerem fungují efektivně. Podívejte se na pět mini-tipů,...

Novinky z branže > Orea v novém, turisté na hrad a opět o šéfkuchaře míň

Orea v novém kabátě Hotelový řetězec Orea Hotels & Resorts má velké plány, 14 hotelů sem spadajících čeká v následujícím roce modernizace, která vlastníky přijde na 500 milionů korun. Prvními vlaštovkami jsou pražský hotel Pyramida a šumavský Horizont, na kterých se již začalo pracovat. Dalším v řadě pak bude brněnský hotel Voroněž, kde se již nové tváře dočkal místní...

Chatbot: Odpovězte dřív, než se host zeptá

O dnešní urputně rychlé době toho již bylo napsáno minimálně tolik jako o nutnosti využívat nejnovější technologie. A my s tím ani tentokrát nepřestaneme a zaměříme se na to, jak výsledek rezervačního procesu ze strany hosta závisí na tom, jak rychle s ním umí hotel komunikovat. A pochopitelně jaké kanály k tomu používá. Než bys řekl švec Je...