BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Risk Free Reservations: Jaká jsou rizika bezrizikových rezervací?

Na první pohled to vypadá jako nabídka snů. Booking.com slibuje, že hotelům najde náhradu za hosty, kteří se nakonec rozhodli nabídku nevyužít, a pokud o uvolněný pokoj nikdo neprojeví zájem, garantuje platbu za zrušenou rezervaci. Hotel tak nemá co ztratit a spoléhá na jistý příjem. Na Mirai.com však Risk Free Reservations zanalyzovali a dospěli k závěru, který hoteliéry přinejmenším přiměje k zamyšlení, zda tento program...

Zefektivněte hotelový provoz: 20 tipů jako dostat hospodaření z červených čísel

Nepříznivé výsledky hospodaření hotelu nemůžete svádět na stagnující ekonomiku, slabou sezónu ani silnou konkurenci. V byznysu odjakživa existovaly jen dvě kategorie – více a méně úspěšní. Vše je o lidech. Prosperující hotel nelze provozovat bez spokojeného personálu a už vůbec ne bez hostů, kteří odjíždějí s pozitivním dojmem.Revenue management se neobejde bez jasné vize, která z hotelu udělá...

Novinky z branže > Česko plné turistů, do boje s odpadem a nejvyšší hotel světa

Česko se o turisty bát nemusí Podle údajů agentury CzechTourism loni navštívilo některé z ubytovacích zařízení v České republice více než 20 milionů turistů, což představuje nárůst o 9,1 % oproti roku 2016. Z toho více než polovina hostů (10,2 milionů) přijela ze zahraničí. Vůbec poprvé v dějinách ČR se počet návštěvníků ubytovacích zařízení vyšplhal nad 20 milionů...

Guest messaging: Jak chytře komunikovat s hosty

Portál Skift začátkem tohoto roku prohlásil, že zasílání zpráv mezi hostem a hotelem bude jedním z nejsignifikantnějších znaků komunikace v roce 2018. A měl pravdu, protože do konce letošního roku začne podle výzkumů stejného webu používat messaging, tedy zasílání zpráv přes různá sociální média mezi hosty a ubytovacími zařízeními, další miliarda uživatelů. Že nevíte, o co se...

Náš nejnovější ebook je tady: Dárkové poukázky jako nástroj pro více přímých rezervací

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Donedávna si lidé pojem voucher spojovali...

Kouzlo hotelových recenzí v číslech

Sváteční sezóna a s ní související zvýšená poptávka po ubytování vrcholí. Co host, to názor. Závěr roku je tak ideálním obdobím k získání co největšího počtu recenzí, které jsou přinejmenším podnětem k zamyšlení. I negativní názor totiž může být přínosem. Nikdo totiž slabiny hotelu neodhalí tak jako nespokojení hosté. Klíčem k úspěchu je na výtky pohotově reagovat a okamžitě...

Řetězce vs. individuální hotely, kdo má esa v rukávu?

Jsou zárukou kvality, ale neliší se od sebe, ať už navštívíte Prahu, Londýn, nebo New York. Hotelové řetězce lákají na zavedený standard a věrnostní program, ale přísný důraz na jednotnost se klidně může obrátit v jejich neprospěch. Při návštěvě totiž může vznikat pocit déjà vu. Patrick Goddard, COO společnosti Trust Hospitality, která se již 25...

Vánoční přání od srdce

Letošní rok byl opravdu zajímavý, zase :). Určitě s námi budete souhlasit. Většina z vás si libovala, jak to frčí – že jsou klienti, že je jich dost, že dobře platí a že máte lepší výsledky než v minulosti. Co více si člověk vlastně může přát, že? Naše pracovní nadšení nás většinou natolik pohltí, že...

Názory CEOs na přímé rezervace a ty nejlepší z hotelových realit

Je vcelku jedno, jakou metodu ke zvýšení přímých rezervací použijete, můžete investovat do reklamní kampaně, nebo jednoduše hosty nalákat na speciální ceny pro věrné zákazníky. Důležité je, abyste si našli svou cestu, jak se tématem přímých rezervací skutečně zabývat. Proč? Protože i top management největších hotelových řetězců zkrátka ví, že jde o jednu z nejžhavějších...

Genius program od Booking.com v metasearch vyhledávačích – geniální tah, ale ne pro hotely

Aniž bychom (my hoteliéři) nějak zvlášť protestovali, Booking.com podniká významné kroky k tomu, aby se stále zvětšoval a ukořistil co nejvíce prodejů za náš hotel, které přicházejí z jiných prodejních kanálů, včetně vašich vlastních web stránek. Ať se nám to líbí nebo ne, připravme se na to, že budeme na metasearch vyhledávačích vídat Genius ceny...